مدیریت شهری

در آستانه سال نو و اعیاد شعبانیه انجام شد؛ تجلیل از جانبازان و فرزندان شاهد شاغل در منطقه ۱۴

در آستانه ماه شعبان، ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار ، نشست صمیمانه شهردار منطقه۱۴ با جانبازان و فرزندان شاهد شاغل در منطقه برگزار شد.

رضا جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران و سردار منصور احمدلو مشاور شهردار تهران به عنوان میهمانان ویژه این نشست ضمن بزرگداشت روز شهید و جانباز در آستانه سال ۱۴۰۰، دارالمومنین تهران را به لحاظ بافت متراکم، دومین منطقه شهید پرور تهران نامیدند و ضمن خرسندی از حضور در این جمع و تجلیل از مقام شامخ شهدا، بر تداوم راه نورانی شهیدان به عنوان قهرمانان و الگوهای ملی تاکید کردند.

کامبیز مصطفی پور شهردار منطقه نیز با بیان اینکه چهاردهمین منطقه تهران به یمن ۲۷۰۰ شهیدی که به انقلاب و میهن هدیه کرده دیار مومنین نام گرفته است، بزرگداشت یاد و نام این شهدا و تکریم خانواده های آنها را از برنامه های مستمر مدیریت شهری منطقه برشمرد.

مصطفی پور افزود: دیدارهای مستمر ازخانواده های شهدا و ایثارگر منطقه ۱۴و تجدید میثاق با آنها باعث می شود، برای خدمتگزاری قدم های راسخ تری برداریم.

شهردار منطقه با بیان اینکه شهدا و ایثارگران چراغ روشنایی راه زندگی ما هستند، حضور در جمع فرزندان شهدا و ایثارگر شاغل منطقه را توفیق مدیریت شهری برشمرد و خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ادامه دارد.

در خاتمه نشست به پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و به بهانه فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز ، از فرزندان شهدا و ایثارگر پرتلاش و شاغل در منطقه۱۴ تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا