اجتماعی و فرهنگی

اجرای مراسم نورافشانی در ایوان انتظار به مناسبت روز مادر

به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی آسمان ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) نور باران شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) و در شب میلاد با سعادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر مراسم نورافشانی و اجرای سرود توسط گروه سرود ابناءالحسن برگزار شد.

در این برنامه که با حضور سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، نوبخت مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، جمعی از مدیران و مسافران مترو برگزار شد آسمان ایوان انتظار نورباران گردید و از بانوان حاضر در ایوان با اهدای گل در این روز فرخنده تجلیل گردید.

هم‌چنین گروه سرود دانش آموزی ابناءالحسن نیز با اجرای قطعاتی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سرود ماندگار ای ایران این روز را گرامی داشتند.

گفتنی است معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مجموعه برنامه‌های ویژه این ایام شامل پایگاه‌های مشاوره حقوقی، خانواده، پزشکی، اجرای خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را در ایوان انتظار را در ایستگاه‌های منتخب مترو برگزار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا