اجتماعی و فرهنگی

تلاش برای راه اندازی سامانه جامع معاملات در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

در نشستی با حضور دکتر “کیمیا موذنی” مدیر کل دفتر مالی و اداری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، امور مربوط به هماهنگی و یکسان سازی سامانه جامع معاملات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، در این نشست که با حضور جمعی از نمایندگان سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه معاونت فنی و عمرانی و کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد، گزارشی از استقرار سامانه جامع معاملات در سازمان ها و شرکت های تابعه معاونت فنی و عمرانی ارائه و درباره مشکلات موجود در زمینه کاربری سامانه بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل دفتر مالی و اداری معاونت فنی و عمرانی طی سخنانی در این نشست با تاکید بر ضرورت ثبت صحیح اطلاعات قرارداد های واحد های تابعه و همکاری با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت تکمیل سامانه و شفاف سازی اطلاعات، از تلاش های صورت گرفته در راستای استقرار سامانه جامع معاملات در سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه معاونت فنی و عمرانی تقدیر کرد.

گفتنی است استقرار سامانه جامع معاملات براساس مصوبات کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران و با هدف مدیریت یکپارچه معاملات، دسترسی یکسان ذینفعان به اطلاعات، کاهش هزینه‌ها، درآمدزایی و کاهش فساد و رانت در حال پیگیری است و به زودی مورد راه اندازی رسمی قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا