اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

سایه سنگین سیاست بر کرسی های بهشت؛ همه چیز فدای حفظ ۲۱!

به گزارش شوراآنلاین، خبرها حکایت از این دارد که حجت نظری عضو شورای شهر تهران عزمش را برای ترک ترکیب شورای پنجم عزم کرده و استعفایش را بصورت رسمی در شورا ثبت کرده است.

اما بر اساس آنچه در شورای پنجم مسبوق به سابقه بوده، با این استعفا مخالفت شده تا بصورت کاملا اجباری، ترکیب ۲۱ نفره شورا حفظ شود. تصمیمی که پیش از این درباره بهاره آروین و حتی خود محسن هاشمی که کاندیدای شهردار شدن بود نیز افتاد.

واقعیت این ماجرا، نگاه تک بعدی سیاسی و یکدست نگه داشتن ترکیب اعضای شورای شهر تهرلن است و سیاسی کاری محض و تفکر ناشی از این دید کاملا سیاسی باعث شده تا حتی اعضایی که بنا به هر دلیلی فضای کار کردن برای شهر و شهروندان تهرانی را مناسب و مساعد نمی بینند هم‌ به اجبار به کرسی خود تکیه بزنند. اتفاقی که قطعا زیان اصلی اش را متوجه شهر و شهروندان تهرانی می کند.

آیا حفظ ترکیب یه جریان سیاسی خاص و عدم راهیابی یک عضو جریان سیاسی رقیب به هر قیمتی، منطقی و در راستای سوگندی است که برای خدمت به شهر و شهروندان یاد شده است؟ آیا چنین تفکر سیاسی متعصبانه که به نظر بر تمامی وظایف و رسالت های بهشت نشین ها سایه انداخته، مجال تصمیمات درست برای شهر و شهروندان تهرانی را می دهد؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا