مدیریت شهری

در جلسه هم اندیشی مدیران سرمایه گذاری به میزبانی منطقه۱۳ مطرح شد: توانمندسازی شهرداری در گرو بهره مندی از فرصت های سرمایه گذاری در مناطق است

جلسه هم اندیشی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران با مدیران سرمایه گذاری مناطق ۲۲ گانه، سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران، صبح امروز به میزبانی شهرداری منطقه ۱۳ برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه در این جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین در مراسم، در سخنانی توانمندسازی شهرداری تهران را در گروه بهره مندی از فرصت های سرمایه گذاری در مناطق دانست و افزود: انتقال تجارب و دستاوردهای واحد سرمایه گذاری مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری تهران در جهت جذب سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در تولید ثروت و توسعه شهری، راهبرد مهمی است که در این جلسات می بایست مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از امکانات و ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه ۱۳، با اشاره به ظرفیت های منحصر به فرد پارک جنگلی سرخه حصار، بر لزوم استفاده از ظرفیت های گردشگری مناطق در راستای تأمین درآمدهای پایدار شهری تأکید کرد.

شهردار منطقه ۱۳ با اعلام اینکه ۵۴ پروژه به منظور بهره برداری و کسب درآمد پایدار شهری برای پارک جنگلی سرخه حصار تعریف شده است، اظهار داشت: امروز با تلاش های صورت گرفته پارک جنگلی سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری شرق تهران معرفی می شود و ۵۴ پروژه در زمینه های مختلف برای آن تعریف و به تدریج مورد بهره برداری برای ساکنان شرق تهران و دیگر مناطق قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران:
لزوم همکاری و تعامل بیشتر مناطق در حوزه های سرمایه گذاری

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران نیز در این جلسه بر لزوم همکاری و تعامل مدیران سرمایه گذاری مناطق در جهت کسب ثروت و درآمدهای پایدار شهری تأکید کرد.

مهندس بنار در این جلسه ضمن تقدیر از شهرداری منطقه ۱۳ به جهت میزبانی از مدیران سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی مناطق و سازمان های وابسته شهرداری تهران، در سخنانی مهمترین وظایف مدیران این بخش را افزایش مشارکت های مردمی در راستای کسب ثروت و افزایش درآمدهای شهرداری تهران دانست و تصریح کرد: این نشست فرصت خوبی است تا با بیان سیاست ها حوزه سرمایه گذاری شهرداری تهران بتوانیم با همفکری و تبادل اندیشه ها حداکثر بهره را ببریم.

وی در عین حال اولویت ها، سیاست ها، شیوه های سرمایه گذاری، راهبردهای جدید و فرصت های سرمایه گذاری در راستای تولید ثروت و افزایش درآمدهای پایدار شهرداری تهران را تبیین کرد.

بیان دیدگاه ها، فرصت های سرمایه گذاری، ظرفیت های مناطق و اجرایی طرح های مشارکتی توسط مدیران سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی مناطق ۲۲ گانه و سازمان های وابسته به شهرداری تهران از جمله دیگر بخش های این جلسه بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا