ورزشی

شایعه بازگشت موسوی به لیگ لهستان

مدافع ملی‌پوش تیم والیبال سایپا قصد بازگشت به رقابت‌های لیگ لهستان را ندارد.

به گزارش شوراآنلاین، تیم والیبال سایپا از جمله تیم‌های لیگ پیش‌رو است که در بازار نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشت و از همین ابتدا خود را به عنوان یکی از مدعیان معرفی کرد. گفته می‌شود که مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند تا درصدی از مبلغ قرارداد اعضای این تیم را پیش از شروع رقابت‌ها کسر کنند.

ظاهراً انصراف یکی از اسپانسرهای این باشگاه موجب شده تا خودروسازان برای جلوگیری از مشکلات بعدی تصمیم به این کار بگیرند. فعلاً موضوع کسر ۱۰درصد از مبالغ قرارداد مطرح شده است که برخی از بازیکنان نسبت به آن اعتراض دارند.

انتشار این خبر و البته اعلام باشگاه چارنی رادوم برای جذب یک مدافع خارجی موجب شد تا شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت سید محمد موسوی به لیگ لهستان مطرح شود. موسوی امسال با سایپایی‌‌ها به توافق رسیده و باید زیر نظر مصطفی کارخانه در لیگ ایران توپ بزند.

موسوی که فصل گذشته در تیم اولیشتن حضور داشت و توانست عنوان یکی از بهترین مدافعان لیگ لهستان را به خود اختصاص دهد. مسئولان سایپا در واکنش به جدایی احتمالی موسوی از این تیم اعلام کردند که این اتفاق رخ نخواهد داد و سید فصل پیش‌رو در جمع خودروساران حضور خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا