ورزشی

مایلی کهن به حق حرف می زند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عباس علیپور در مورد تعویق هفته شانزدهم و هفدهم لیگ برتر و همزمان شدن این مسابقات با زمان اعزام تیم ملی امید گفت: در شرایطی که مدیریت تیم ملی امید و کادر فنی درگیر بحث حضور لژیونرها در تیم ملی امید بودند و در این رابطه سد بزرگی پیش راهشان قرار داشت خبر تعویق هفته شانزدهم و هفدهم مطرح شد و واقعا از لحاظ فکری اعضای تیم امید را به هم ریخت.

وی افزود: توقع نداشتیم چنین اتفاقی بیفتد وقتی می‌گوییم نگاه المپیکی وجود ندارد مصداقش همین رفتارهاست و متوجه شدیم که سازمان لیگ و فدراسیون هم این نگاه را ندارند. ما باید ۱۱ دی ماه لیست نهایی خود را اعلام کنیم. اگر در مسابقات هفته هفدهم دو سه بازیکن ما مصدوم شوند آن وقت چه کاری باید انجام دهیم. آیا می‌توانیم لیست را عوض کنیم یا باید با چند مصدوم به مصاف حریفان تا دندان مسلح برویم. ای کاش کمی نگاهمان را ملی کنیم.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی امید در ادامه تاکید کرد: تا به امروز نتوانستیم با حضور تمامی بازیکنان تیم ملی امید یک اردو برگزار کنیم و در اردوهای ما همیشه تعدادی از بازیکنان غایب بودند. اگر نتوانیم در آستانه بازی‌ها و قبل از شروع رقابت‌ها با کل تیم سفر کنیم این اتفاق یک فاجعه است مگر یکی دو روز عقب جلو شدن مسابقات و یا تعویق یک هفته چه لطمه‌ای به لیگ می‌زند. وقتی می‌گوییم نگاه‌ها ملی نیست همین جا مصداقش را مشاهده می‌کنیم.

علیپور در ادامه خاطرنشان کرد: زمان زیادی تا شروع مسابقات نداریم. ۲۲ دی بازی‌ها آغاز می‌شود. ما باید صبح یازدهم لیستمان را ارائه دهیم چطور می‌توانیم بازیکنان را به مسابقات معرفی کنیم و آن وقت عصر همان روز بازیکنان در یک بازی سنگین به میدان بروند که احتمال آسیب دیدگی آنها به دلیل فشردگی مسابقات در آن بازی زیاد است. آیا این حق را به مسئولان تیم ملی امید نمی‌دهید که بگویند فضا المپیکی نیست. وقتی مایلی کهن می‌گوید مشکلات داخلی ما بیشتر و سخت‌تر از مشکلات روبرو شدن با حریفان خارجی است این حرف را به حق می‌زند. متاسفانه تصمیماتی می‌گیریم که دودش به چشم مردم می‌رود.

وی در مورد اینکه آیا مسئولان سازمان لیگ از آن‌ها نظرشان را در مورد تبلیغ هفته هفدهم نپرسیدند تصریح کرد: هیچ نظری از ما نگرفتند. حتی تا به این لحظه موفق نشدم با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنم. وقتی نگاه ما به برگزاری یکی دو بازی است، نشان می‌دهد که موضوعات را سطحی می‌بینیم نگاه عمقی نگاه ملی است که اولویت را منافع تیمی ببینیم که پرچم جمهوری اسلامی ایران روی آن نقش بسته است.

علیپور در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد تیم ملی امید برای گرفتن مجوز حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون به تنهایی اقدامات لازم را انجام می‌دهد تصریح کرد: ما در این رابطه وکیلی گرفتیم تا با باشگاه آلکمار مذاکره کند البته کاشانی خارج از فدراسیون نیست اما کمیته المپیک به تیم امید یکی از تیم‌های زیر نظر آن است چه اقدامی کرده است که کجای کار قرار دارد اگر من اشتباه می‌گویم امور بین‌الملل گزارشی را ارائه دهد و بگوید علیپور اشتباه می‌گوید و ما این اقدامات را انجام دادیم. باید بپذیریم که در فاصله ۲۰ روز مانده تا شروع المپیکی هنوز فضا المپیکی نشده است.

وی افزود: با شروع مسابقات همه از ما  نتیجه می‌خواهند. دوستانی که در آینده اگر خدایی نکرده نتیجه مورد قبول حاصل نشود ما را مواخذه خواهند کرد خودشان کجای کار بودند. اگر هم موفقیتی حاصل شود همه این موضوع را حاصل اقدام خودشان می‌دانند. در حالی که فقط کادر فنی و مدیریت تیم امید در حال تلاش برای حل مشکلات هستند. برای یک بازی دوستانه در فیفادی لیگ را دو هفته تعطیل می‌کنیم. برای صعود به المپیک چه ارزشی قائل بودیم که بخواهیم برای برگزاری یک اردو قبل از مسابقات در برنامه لیگ تغییر به وجود بیاوریم.ما نمی‌گوییم لیگ را برای یک بازی دوستانه تیم امید ۲۰ روز تعطیل کنند بلکه می‌گوییم این یک هفته زمانش تغییر کند تا تیم امید بتوانیم سر موعد مقرر کارش را انجام دهد. تمام کسانی که برای این تیم مشکل درست کردند باید جواب پس بدهند.

علیپور در پایان تاکید کرد: در برنامه‌ریزی لیگ یک اردو را به ما اختصاص ندادند به خاطر تعطیلات لیگ که حاصل برنامه تیم ملی بزرگسالان بود ما هم از فرصت استفاده می‌کردیم و اردو می‌گذاشتیم. در هر اردو هم بخش زیادی از بازیکنان ما در تیم ملی بزرگسالان بودند و هیچ وقت نتوانستیم کل نفراتمان را در اختیار داشته باشیم. در راستای حمایت از تیم ملی امید رسانه‌ها و مسئولان کجا هستند. چرا درخواست پاسخگویی از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون نمی‌شود. قرارداد مربیانمان را امضا نمی کردند و پول و هزینه‌ای به ما نمی‌دادند. این هم از وضعیت برنامه‌ریزی است که در آستانه مسابقات سد بزرگ دیگری پیش ما گذاشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا