مدیریت شهری

شهردار منطقه ۱۱: آماده حضور عزاداران در پایتخت هستیم

آبادیان شهردار منطقه۱۱ تهران از آمادگی مدیریت شهری در این منطقه نسبت به برگزاری هرچه با شکوه مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سردار قلب ها حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین، آبادیان با بیان تسلیت و تبریک به محضر رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان عنوان کرد: به مناسبت شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید در محدوده همجوار منطقه۱۱ اقدامات لازم در خصوص سیاهپوشی تمامی معابر با نصب پرچم های سیاه عزاداری،بنرهای موضوعی و تصاویر سردار مقاومت انجام شد.

آبادیان افزود: بیش از۲۵۰ تن از نیروهای خدمات شهری جهت پاکسازی و شستشوی معابر و ارایه خدمات حوزه خدمات شهری در محدوده میدان انقلاب،خیابان انقلاب،خیابان کارگر،خیابان ولیعصر، خیابان جمهوری و معابر همجوار مستقر شده اند.

نصراله آبادیان با بیان اینکه بخشی از مسیر تشییع پیکر سپهبد شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در محدوده این منطقه شهری واقع شده است اعلام داشت: برخی مسیر های مشخص شده مراسم در محدوده نواحی۱و۳منطقه۱۱می باشد که در خصوص امادگی و ارایه خدمات توسط این نواحی، ناحیه های۴و۲ به عنوان پشتیبان در مراسم حاضر و اماده ارایه خدمات هستند.

شهردار منطقه۱۱ در ادامه از برپایی غرفه های فرهنگی در روز مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی توسط معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه۱۱ با همکاری و مشارکت گروه های مردمی و هیئات مذهبی در میادین و معابر محدوده این منطقه خبر داد.

شهردار منطقه۱۱ در انتها افزود: در شهرداری منطقه۱۱ تهران با همکاری شهرداری منطقه۶ پایتخت میزبان شهروندان عزادار خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا