مدیریت شهری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک: اغذیه فروشی های سیار در شمال تهران جمع آوری شدند

اغذیه فروشی های سیار (کارفود ها) و وانت نیسان های سدمعبر کننده از سطح معابر شمال تهران با حضور نیروهای شهربان و معبربان جمع آوری شدند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با هدف حفظ بهداشت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا کنون، ۲۳ ون کافه ، اغذیه فروشی های سیار و وانت نیسان های سدمعبر کننده در شمال تهران به علت نداشتن مجوز از وزارت بهداشت و استاندارد نبودن نحوه توزیع وطبخ غذا جمع آوری شدند.

وی گفت: طی هماهنگی انجام شده در خصوص جمع آوری اغذیه فروشی های سیار از سطح منطقه یک نیروهای انضباط شهری همراه با ۷ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه جرثقیل جهت حمل خودروهای سد معبر کننده، از ساعت ۲۰ لغایت ۳ بامداد هر شب به صورت مستمر با حضور و همکاری نیروهای یگان امداد ، راهبر ناجا اقدام به اجرای طرح فوق می نمایند و خودروهای توقیف شده به پارکینگ منتقل شده و از راننده خاطی تعهد گرفته می شود.

جعفریان افزود: بیشترین سد معبر و فروش اغذیه در تجریش و خیابان های شریعتی، بلوار شهید اندرزگو ، خیابان شهید باهنر و… بود که با نظارت مستمر از فعالیت این اغذیه فروشی ها جلوگیری می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا