شورای شهر

مسجد جامعی خبر داد؛ افتتاح بزرگترین پارک بانوان در روز طبیعت

عضو شورای شهر گفت: بزرگترین پارک بانوان با ۳۵ هکتار در روز طبیعت توسط شهرداری تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش شوراآنلاین، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، با اشاره به نامگذاری ۱۴ مهرماه به نام «روز تهران» گفت: باتوجه به اینکه امسال پنجمین سال گرامی داشت روز تهران است، لذا برنامه‌های ما از یک روز فراتر رفته و در طول یک هفته یعنی از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات شورای شهر تهران برای مشارکت شهروندان در اجرای برنامه‌های مربوط به «روز تهران»، گفت: مناطق ۱۱ و ۱۲ شهرداری تهران که در سال‌های گذشته در ۶ ضلعی تهران قدیم و گرامی داشت «روز تهران» فعال بودند، اما امسال شهرداری همه مناطق و محله‌ها را به مشارکت دعوت کرده و نشست‌هایی با شعار ۳۵۰ خاطره عکس و نماد برگزار کرده است، به همین منظور همه محلات تهران در این مسئله مشارکت می‌کنند.

مسجد جامعی با بیان اینکه امسال افتتاح خانه تهران را خواهیم داشت، گفت: همه کارگروه‌ها در این زمینه فعال هستند و در روز طبیعت هم با پیگیری‌های انجام شده بزرگترین پارک بانوان را در ۳۵ هکتار افتتاح خواهیم کرد.

او افزود: ۷ صفر سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) است و در این روز در دو مکان زیارتی شهر تهران از جمله حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری و امامزاده قاسم (ع) در شمیرانات همانند هر سال مراسم ویژه‌ای برگزار می‌شود که ضرورت دارد به این موضوع توجه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا