مدیریت شهری

پایانه های پایتخت میزبان هنرمندان موسیقی اقوام

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، پایانه های غرب، جنوب، شرق و بیهقی همزمان با اعیاد دهه ولایت غرق در نوای موسیقی اقوام شدند.

امیرحسین صدیقی مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران در تشریح این خبر گفت: رونق شادی در میان مردم با برگزاری جشن های ملی و مذهبی با بهره مندی از ظرفیت های دینی و فرهنگی کشور، حال عمومی شهر و شهروندان را بهبود می بخشد و در این بین پایانه های تهران که دروازه های پایتخت به شمار می روند و می توان گفت متراکم ترین مرکز تنوع فرهنگی، قومی و ملیتی است، بستر مناسبی برای اجرای این گونه برنامه هاست.

صدیقی در ادامه درخصوص برنامه های دهه امامت و ولایت در پایانه ها افزود: اجرای کارناوال موسیقی اقوام در پایانه های مختلف با توجه به فرهنگ و رسوم غالب هریک از پایانه ها، متناسب با مقاصد سفرها و ذائقه مسافران آن پایانه، از جمله برنامه هایی است که در حال برگزاری است.

وی همچنین با اشاره به هویت بخشی به سیمای پایانه ها با آذین بندی، نورپردازی و نصب بنر، از اجرای موسیقی سنتی و نمایش های طنز خیابانی با مضامین فرهنگ شهروندی و شهروند نمونه در چهار پایانه تهران خبر داد و افزود: تهیه و توزیع هدایا در میان کودکان و برگزاری مسابقه کتابخوانی در میان کارکنان نیز از دیگر برنامه های این سازمان در دهه ولایت خواهد بود.

در این گزارش همچنین آمده است: اجرای مراسم دعای عرفه در نمازخانه پایانه ها و پخش این دعا از تلویزیون های سالن انتظار برای مسافران از اقداماتی بود که در این روز همچون سال های گذشته انجام شد و مورد استقبال بسیار قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا