مدیریت شهری

شهردار منطقه ۴: پروژه مطالعاتی عملیاتی خاک سفید آغاز شده است/ جبران عقب ماندگی های محلات محروم اولویت کاری ماست

شهردار منطقه چهار تهران از آغاز پروژه مطالعاتی عملیاتی در محله گلشن(خاک سفید) خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه، محله گلشن دچار تغییرات و تحولات عظیم در ایجاد سرانه های مختلف در حوزه های ترافیکی، خدماتی و فرهنگی اجتماعی می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴،  محمد محمددوست با بیان اینکه محله گلشن( خاک سفید)یکی از محلات کم برخوردار منطقه بوده که سال ها با معضلات و مشکلات زیادی مواجه است، افزود: در دوره جدید مدیریت شهری جبران عقب ماندگی های محلات محروم و تامین سرانه های استاندارد شهری از سیاست های مهم و اولویت دار منطقه چهار بوده که با تهیه این برنامه عملیاتی مدون امکانات و سرانه های مورد نیاز شهروندان در یک دوره پنج ساله تامین می شود.

وی با بیان اینکه مطلوب شدن وضعیت محله گلشن نیازمند همیاری و مشارکت دستگاه های دولتی و حکومتی است گفت: معضلات و موانع موجود در این محله فرامنطقه ای بوده و مدیریت شهری به تنهایی قادر به رفع آنها نیست و مشارکت تمامی دستگاه های دولتی و نظارتی را می طلبد.

شهردار منطقه چهار گفت: مرحله اول این پروژه با مطالعات دقیق و بررسی ابعاد مختلف این محله با مشارکت تمامی حوزه ها در دستور کار قرار گرفته است و پس از بررسی و استخراج، جمع بندی و تحلیل معضلات و مشکلات و با برنامه ریزی مدون به صورت کمی اجرایی می شود.

محمددوست با بیان اینکه این برنامه عملیاتی زمان بر است، گفت: این برنامه عملیاتی برای اجرا نیاز به همیاری و کمک دستگاه های ذینفع از جمله آموزش و پرورش، پلیس، راهور، بهداشت، شورایاری، تشکل های مردمی، شورایاری ها، آب و فاضلاب، فرمانداری، بهزیستی، کمیته امداد و … داشته که تاثیر مهمی در ارتقا کیفیت زندگی شهری دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا