مدیریت شهری

معاون شهردار تهران: رویکرد شهرداری بازگرداندن فضاهای شهری به مردم است

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: رویکرد شهرداری تهران این است که فضاهای شهری را برای استفاده شهروندان بازسازی کند.

به گزارش شوراآنلاین، عبدالرضا گلپایگانی معاون معماری و‌ شهرسازی شهرداری تهران شامگاه امشب در مراسم افتتاح میدانگاه هفتم تیر، گفت: میدانگاه شهدای هفتم تیر آغازگر تغییر رویکرد شهرداری تهران برای بازگرداندن فضاهای شهری به مردم است.

وی ادامه داد: میدان هفت تیر در ادامه امتدادی که تهران دوره ناصری را به تهران دوران مدرن متصل کرده و پیوند بین سه‌گانه ری، تهران  و شمیران بوده است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: فضاها و‌ فعالیت‌های جریان‌دار در این میدان، نقش حیاتی در امورات روزانه مردم دارد.

گلپایگانی گفت: در میدانگاه هفتم تیر و این امکانی که برای مردم ایجاد شده است همه عناصر دست به دست هم داده اند تا فضایی بی‌بدیل برای به آرامش رساندن مردم فراهم شود.

وی تصریح کرد: میدان هفتم تیر سالهاست محل آغاز پیاده روی اربعین به سمت شهرری است و باز هم نقش این میدان را پررنگ‌تر می‌کند.

معاون شهردار تهران گفت: وسعت این میدان ۳.۵ هکتار است اما فضای اختصاص یافته به میدانگاه هفتم تیر حدود ۳ هزار و ۳۰۰ متر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا