مدیریت شهری

انتصاب های جدید سازمان بازرسی در سازمان های تابعه شهرداری تهران+اسامی

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی؛ شیرازی انتخاب بازرسان و مدیران بازرسی جوان را از درون مجموعه سازمان بازرسی، نقطه قوت انتصابات این سازمان دانست و بیان داشت: تحقیقاً در درون هر مجموعه ای نیروهای کارآمد، پاک دست ، با سابقه و دلسوز وجود دارد که به صورت بالفعل توانایی مدیریت در آنها وجود دارد ، بنابراین کشف چنین افرادی به همراه ویژگی جوانی آنها، هم انگیزه و هم انرژی لازم را در جهت انجام امور مدیریتی و پیشبرد اهداف سازمانی ایجاد می کند و البته استفاده از تجربیات پیشکسوتان امری انکار ناپذیر خواهد بود.
  
وی خاطر نشان کرد: استفاده از خواهران توانمند در پست های انتصاباتی این سازمان نیز در دستور کار بوده و سیاست ما تحقق شعار جوان گرایی، شایسته سالاری و نخبه پروری است و در همین راستا عمل خواهیم کرد.

همچنین محمد جواد شیرازی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران طی احکامی سرپرست سامانه ۱۸۸۸ و مدیران بازرسی سازمان بازنشستگی، سازمان نوسازی و شرکت ارتباطات مشترک شهر منصوب شدند.

لعیا قمشه با حفظ سمت مدیر بازرسی منطقه ۱۳، به عنوان سرپرست سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منصوب شد و  از خدمات افخم السادات فاطمی رئیس سابق ۱۸۸۸ تقدیر شد. 

محمد داوودی به سمت مدیر بازرسی سازمان بازنشستگی منصوب و از خدمات محمد روشن مدیر بازرسی سابق آن سازمان قدرانی شد. 

میثم صدیقی به عنوان مدیر بازرسی سازمان نوسازی شهرداری تهران منصوب شد و از حیدری مدیر سابق آن سازمان تکریم به عمل آمد.

فرزاد گودرز بازرس شرکت ارتباط مشترک شهر شد و از احسان مقدسی بازرس پیشین آن شرکت تقدیر بعمل آمد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا