مدیریت شهری

کاهش میانگین ۶ درصدی موارد ناایمن در پایانه های تهران

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از  روابط عمومی سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، طی ۱۲ ماه گذشته از خرداد ماه ۱۳۹۷ الی خرداد ماه ۱۳۹۸ به طور میانگین ماهانه، ثبت موارد ناایمن در پایانه ها ۶ درصد کاهش داشته است.

مسعود هاتف پور سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان پایانه ها با علام این خبر گفت : با اجرا و نگهداشت سیستم مدیریتی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در پایانه های تهران، توانستیم تعداد موارد ناایمن ثبت شده در خرداد ماه ۱۳۹۷ را از ۶۷۵ مورد در چهار پایانه به ۲۰۸ مورد در خرداد ماه امسال کاهش دهیم.

وی در ادامه افزود : از بیشترین فراوانی های موارد نا ایمن شناسایی و کنترل شده در یک سال گذشته می توان به ایمن سازی سیم کشی ها ی برق، لوله کشی های گاز به خصوص در انبار های در اختیار شرکت های مسافربری، فضای سبز و همچنین ایمن سازی معابر با نصب شبرنگ، هند ریل، تعویض پله های شکسته و نصب علائم راهنما و هشدار اشاره نمود.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان در تشریح جدیدترین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در پایانه ها با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی HSE  وآموزش های مستمر اعضای این کارگروه برای شناسایی موارد نا ایمن در پایانه ها گفت : از طریق نرم افزار اختصاصی طراحی شده، در حال حاضر شناسایی، ثبت، پیگیری و کنترل موارد نا ایمن به صورت آنلاین انجام و رفع موارد عدم  انطباق در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود.

هاتف پور در پایان اظهار کرد : از ابتدای اجرای این طرح سازمان پایانه ها و پارک سوارها با شناسایی ۴۵۰۰ مورد از عدم انطباق ها در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست و رفع تمامی موارد، موفق به دریافت مدرک HSE-MS با دو نشان ستاره طلایی و یک ستاره نقره ای و رتبه اول در میان سازمانها و شرکتهای شهرداری تهران شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا