مدیریت شهری

بازدید بیش از یکصد هزار گردشگر و مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و تفریحی شمال شرق تهران

شهردار منطقه چهار تهران گفت: در تعطیلات نوروز امسال بیش از یکصد هزار نفر از مراکز تفریحی و گردشگری منطقه چهار بازدید کردند که در مقایسه با سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، محمد محمددوست با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز سال نو و به منظور اطلاع رسانی مناسب به شهروندان تهرانی و همچنین گردشگران و مسافران نوروزی، از روز ۲۷اسفند سال گذشته کمپ نوروزی منطقه چهار در ابتدای بزرگراه شهید بابایی به عنوان تنها درگاه ورودی شمال شرق تهران تا ۱۳ فروردین فعال بوده و در این مکان بسته های تهرانگردی بین مسافران و همچنین شهروندان تهرانی توزیع شد.

وی افزود:علاوه بر این درگاه ۵ غرفه دیگر در باغ پرندگان، میدان رسالت، فرهنگسرای اشراق، چهار راه اشراق و بزرگراه شهید بابایی جانمایی و راه اندازی شد که بیش از ده هزار نفر از امکانات این ایستگاه ها بهره مند شدند. برپایی غرف فرهنگی اجتماعی و ورزشی شامل سلامت، بازیهای رایانه ای، بازیهای بومی و محلی، کودک، مشاوره مذهبی، ورزشی و اکران فیلم های سینمایی میزبان بیش از ۲۰.۰۰۰ نفر بود.

محمددوست ادامه داد: با مناسب سازی باغ پرندگان حدود ۶۰ هزار نفر از گردشگران در تعطیلات نوروزی از این مجموعه تفریحی بازدید کردند. آماده سازی بوستان های فرامنطقه ای پلیس، لویزان، یاس فاطمی، تلو و … برای حضور گردشگران و نیز خانواده ها در ایام نوروز ۹۸ و نیز در روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت)از دیگر اقدامات صورت گرفته در نوروز ۹۸ بود.

شهردار منطقه چهار در پیایان خاطرنشان کرد: در نوروز ۹۸ بیش از ۱۱۰ نفر از مسافران نوروزی در بوستان مسافر به صورت موقت اسکان یافتند. موزه گرافیک بوستان پلیس و عمارت عین الدوله از جمله بناهای تاریخی منطقه چهار است که در نوروز ۹۸ بیش از پنج هزار نفر از شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی از آن ها بازدید کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا