شورای شهر

حمایت مسجد جامعی از طرح بهارستان در نوروز ۹۸: شاهد اتفاقات خوبی در شهر تهران هستیم

احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری به ویژه مدیریت سازمان زیباسازی شهر تهران در ارتباط با برنامه‌های ویژه در ایام نوروز، اظهار کرد: خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری و با حضور افرادی صاحب نظر از سازمان زیباسازی، شاهد اتفاقات خوبی در شهر تهران هستیم.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مسجدجامعی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های «تخم‌مرغ‌های رنگی» و همچنین برگزاری سالانه‌های هنری شهر تهران تحت عنوان «بهارستان» افزود: این آثار می‌تواند شرایط مناسبی را برای حضور شهروندان در سطح پایتخت فراهم کرده و ساعات خوب وخوشی را برای میهمانان و شهروندان تهران به وجود آورد.

مسجدجامعی تصریح کرد: در سالانه هنری بهارستان اتفاقات خوبی در محیط پیرامونی و آذین‌بندی شهر تهران انجام می‌شود که امیدواریم این فرصت مناسبی برای مدیریت شهری محسوب شود و شهروندان بتوانند در ایام نوروز از جشنواره بهارستان استفاده کنند.

?گفتنی است، چهارمین سالانه هنرهای شهری بهارستان به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در بهار سال ۱۳۹۸ در سطح شهر تهران برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا