مدیریت شهری

تاکید رییس سازمان ورزش شهرداری بر رونق ورزش همگانی و خیابان ورزش

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، حجت نظری، عضو و رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با رییس و معاونان و مدیران سازمان ورزش و روسای تربیت بدنی و مسوولان ورزش بانوان مناطق ۲۲ گانه پایتخت دیدار و درخصوص اجرای  ویژه برنامه خیابان ورزش با ایشان گفتگو کرد.

رونق خیابان ورزش؛ ترویج فرهنگ ورزش همگانی

رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات مدیران ورزش مناطق ۲۲ گانه ، گفت: امروز گرد هم آمدیم تا در مورد اجرای ویژه برنامه های ورزشی در خیابانهای پایتخت تبادل نظر کنیم.

حجت نظری با بیان اینکه ورزش قهرمانی جذابیت ویژه ای در بین مردم دارد، خواستار اجرای فعالیتهای ورزشی در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد انگیزه در افراد برای مشارکت در ورزش شهروندی شد.

وی ادامه داد: برگزاری خیابان ورزش خاطره بازی و ورزش در کوچه های محلات تهران در دوران کودکی را برای مردم زنده می کند و می تواند منجر به حضور مستمر شهروندان در عرصه ورزش شود.

نظری بر اجرا و رونق بخشیدن به خیابان ورزش تاکید کرد و افزود: می توانیم در ابتدا برای معرفی این برنامه خانوادگی، خیابان ورزش را در ۲۲ خیابان در ۲۲ منطقه تهران اجرا کنیم و برای ماه های آتی یکی از خیابانهای تهران را به پایلوت برگزاری خیابان ورزش تبدیل کنیم.

در ادامه این نشست دستگردی رییس اداره تفریحات سازمان ورزش گزارشی از چگونگی برپایی خیابان ورزش، ضرورتهای اجرایی ارایه کرد. همچنین نام خیابانهایی که در هر منطقه برای برگزاری خیابان ورزش در نظر گرفته شده رابیان کرد.

نشست یادشده با پرسش و پاسخ بین مدیران ورزش مناطق ۲۲ گانه و نظری ادامه یافت. 

ورزش یک راهکار مبارزه با مشکلات زندگی مدرن

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران از حمایت رییس کمیته ورزش شورای شهر و دغدغه وی برای همگانی شدن ورزش تشکر کرد و از مدیران ورزش خواست این فرصت را مغتنم شمرده و برای توسعه ورزش تلاش کنند.

حسنی ادامه داد: خیابان ورزش تنها یک برنامه ورزشی نیست بلکه نهضت بازپس گیری خیابان ها به نفع کودکان است. 

ما قصد داریم ساعاتی در هفته خیابانهای شهر را که در سبک زندگی امروزی دچار معضلاتی مانند آلودگی هوا، استرس و … هست، برای سلامت کودکانمان خالی کنیم تا به تفریح و ورزش بپردارند.

 نشست عضو شورای شهر تهران با رییس و معاونان سازمان ورزش و مدیران ورزش مناطق ۲۲ گانه روز پنجم شهریور ماه در ساختمان مدیریت توان افزایی و حمایت از مراکز مردم نهاد برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا