شورای شهر

پیرهادی: یاشار سلطانی بیش از ۹ شکایت دارد

به گزارش شورا‌آنلاین، محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده یاشار سلطانی در دادگاه اظهار داشت: همان طور که می دانید در پرونده آقای سلطانی بنده و دیگر اعضای شورای شهر یک حق و حقوق شخصی دارند و یک حق و حقوق اجتماعی و جمعی داریم.

وی در ادامه افزود: بنده و دیگر اعضای شورا معتقدیم که بایستی به این موضوع طبق قانون رسیدگی شود. طبق روال بایستی ایشان مستندات خودشان را به دادگاه ارائه دهد و سپس بر اساس شکایتی که از ایشان شده است، این مستندات بررسی می شود و در آخر قاضی هست که حکم نهایی را صادر می کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که چنانچه مستندات بررسی شود و مانع قانونی وجود نداشته باشد، ایشان آزاد می شوند. البته اگر فردی جرمی را کرده باشد، بایستی طبق قانون با وی برخورد شود و منتظر مجازات خود باشد.

پیرهادی در ادامه تصریح داشت: بنده در جریان جزئیات دادگاه ایشان نیستم و به نظر می رسد که دو جلسه دیگر بایستی این دادگاه برگزار شود تا نتیجه نهایی از سوی قاضی اعلام شود. بر اساس بررسی های صورت گرفته شده، ایشان حدود ۹ شکایت در پرونده خود دارند. به نظر می رسد که شکایت اعضای شورای شهر تهران محوریت دادگاه نیست.
منبع: تهران پرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا