اجتماعی و فرهنگی

تبلیغات مترو به چه سازمانی واگذار شد؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهندس سیدجعفر تشکری هاشمی با اعلام این خبر گفت: براساس مصوبه هیات مدیره مترو مقرر شد که از این پس، تبلیغات داخل مترو به مانند اتوبوس به سازمان زیباسازی شهرداری واگذار شود.

 

وی با بیان اینکه معتقدیم باید هرکاری در حوزه تخصصی خود پیگیری شود، افزود: تجربه موفقی در مورد واگذاری تبلیغات بدنه اتوبوس به سازمان زیباسازی داشتیم و از این پس نیز تبلیغات در مترو به زیباسازی واگذار خواهد شد.

 

تشکری هاشمی با بیان اینکه مترو نباید به دنبال فعالیت‌های متفرقه همچون تبلیغات برود بلکه باید توانایی خود را صرف بهبود کیفیت جابجایی مردم کند، گفت: حداکثر تا سه ماه اول سال ۹۵ ، تبلیغات داخل مترو تحویل سازمان زیباسازی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا