اجتماعی و فرهنگی

گشت‌های انتظامی نوروزافزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار محمد شرفی ضمن تبریک حلول سال نو، ارزیابی از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی را مهمترین دلیل سرکشی و بازدید خود از کلانتری ها و مراکز خدمات انتظامی سراسر کشور همزمان با اجرای طرح نوروزی ناجا عنوان کرد.

وی، پیشگیری از "وقوع جرم" و "کاهش جرایم" را محور برنامه های این پلیس دانست و افزود : اتخاذ برنامه‌های محوری این پلیس در راستای تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی، خدمت به شهروندان، تامین و ارتقای نظم و امنیت را از اولویت های همیشگی پلیس پیشگیری معرفی کرد و نقش " مشارکت دهی" مردم در کسب موفقیت های این پلیس را غیر قابل انکار دانست و گفت: "تعامل با مردم"، اصل و اساس برنامه های این پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در طرح نوروزی امسال ایستگاه ها و پست های موقت پلیس در سطح شهرها افزایش یافته است، بیان کرد: گشت‌های پیاده و خودرویی پلیس نیز در سطح محلات در سرتاسر کشور فعال هستند.

سردار شرفی ضمن درخواست از شهروندان در راستای توجه به توصیه ها و هشدار های پلیس برای جلوگیری از سرقت و کاهش جرایم، اضافه کرد: توسعه تعامل با سازمان‌ها و دستگاه هایی اجرایی در راستای بهبود امنیت از دیگر برنامه های پلیس پیشگیری است.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس پیشگیری ناجا در سفر استانی به سیستان و بلوچستان و بازدید از کلانتری ۱۱ شهرستان ایرانشهر با شرکت در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع ) این شهرستان،ابلاغ تدابیر و تاکید بر "کرامت مردمی" در ارائه خدمات انتظامی، از کارکنان فرماندهی انتظامی ایرانشهر نیز تقدیر کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا