ورزشی

حسرت المپیک برای فوتبال ابدی نشد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  نتایج ضعیف تیم‌های امید فو‌تبا‌ل ایران در سال‌های اخیر همیشه جای این رشته را در کاروان ورزش ایران خالی گذاشته است. پس از حذف تیم ‌ملی زیر ۲۳ سال فو‌تبا‌ل از انتخابی المپیک ریودوژانیرو، خبری در رسانه‌های ایرانی منتشر شد، مبنی بر این که فو‌تبا‌ل از المپیک ۲۰۲۰ توکیو حذف شد و رشته فوتسال به عنوان جایگزین این رشته شد. انتشار این خبر در حالی بود که مسئول یا منبع موثقی آن را اعلام نکرده بود.

 

حتی کار به جایی رسید که تلویزیون هم به عنوان منبع اصلی اطلاعات در میان توده مردم هم به نقل این خبر پرداخت و برنامه‌های تخصصی ورزش هم مدعی شدند که رشته فوتبال برای آخرین بار در المپیک ریو حضور دارد اما واقعیت چیز دیگری است. فو‌تبا‌ل از المپیک ۲۰۲۰ حذف نشده،‌ بلکه مسئولان برگزاری المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوینس آیرس آرژانتین فوتسال را جایگزین این رشته کرده‌اند. حتی فو‌تبا‌ل جزو رشته‌ها‌ی حاضر در المپیک ۲۰۲۰ هست.

 

در شرایطی که عده‌ای دیگر هم منکر حضور فوتسال در المپیک توکیو شده‌اند، باید این نکته را یادآور شد که تیم ‌ملی امید برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ به بر‌نامه‌ریزی نیاز دارد و چه بهتر که این کار را از فردا آغاز کنیم تا به دست خودمان حسرت المپیک برای فو‌تبا‌ل را ابدی نکنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا