ورزشی

معینی: از صحبت‌های کاشانی اطلاعی ندارم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین فریدون معینی درباره عملکرد تیم ‌ملی امید فو‌تبا‌ل ایران در انتخابی المپیک و این که چطور تیم ‌ملی کشوری جنگ زده یعنی عراق به المپیک می‌رود، اما ایران حذف می‌شود، اظها‌ر کرد: من بازی‌های تیم ‌ملی امید را ندیدم چرا که به همراه تیم ‌ملی نو‌جو‌ا‌نان در بلاروس بودم. هر تیمی که در این مسابقات حضور داشت با برنامه آمده بود. تفاوت تیم‌ها در بر‌نامه‌ریزی آنها است و فکر می‌کنم حتی تیم‌هایی مانند استرالیا، امارات، کره شمالی و ایران هم شانس حضور در المپیک را داشتند.

 

عضو کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران با طفره رفتن از پاسخ به دلایل انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم ‌ملی امید در حالی که تجربه زیادی در دنیای مربیگری نداشت، گفت: خواهش می‌کنم از رییس کمیته‌ فنی در این باره سوال کنید. این موضوع تمام شده و هر چه هم صحبت کنیم چیزی عوض نمی‌شود.

 

او در واکنش به این که چرا در انتخاب زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی تیم ‌ملی امید، کمیته‌ فنی فشار لازم را نیاورد و از طرفی با توجه به گفته‌های حبیب کاشانی مبنی بر این که کفاشیان بدون هماهنگی با او، محمد خاکپور را به عنوان سرمربی تیم ‌ملی امید انتخاب کرده، خاطر‌ نشان کرد: من در جریان این اتفاقات نیستم. قبل از انتخاب سرمربی جلسات مختلفی برگزار شد و گزینه‌های متعددی وجود داشت که شاید هیچ کدام نتوانستند سرمربی تیم ‌ملی شوند که دلایل مخصوص به خود را دارد.

 

معینی در پاسخ به این سوال که وینگادا این روزها سرمربی تیم ماریتیموی پرتغال شده است، اما در آن مقطع زمانی کمیته‌ فنی فدراسیون هیچ گاه فرصت دیگری به این مربی کارنامه‌دار نداد، اظها‌ر کرد: عملکرد وینگادا به هیچ وجه خوب نبود و دلایل کافی برای ابقای او به عنوان سرمربی تیم ‌ملی موجود نبود. اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

 

عضو کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره این که در چشم به هم زدنی المپیک ۲۰۲۰ می‌رسد و این که کفاشیان گفته است که ماموریت خاکپور تمام شده است، آیا برنامه‌ای برای المپیک توکیو دارند، گفت: تیم جوانان و نو‌جو‌ا‌نان جایگزین این تیم خواهند شد و ما باید از الان خودمان را آماده آن ر‌قا‌بت ها کنیم. تیم امید فعلی هم بازیکنان خوبی داشت، اما قسمت نبود که به المپیک برویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا