تخفیف ۵۰ درصدی فروشگاه‌های شهروند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علوی از اجرای این طرح در۶ فروشگاه نازی‌آباد، طیب، مبعث، والفجر، راه‌آهن و جمهوری خبر داد و افزود: در فاز اول اجرای طرح اعمال تخفیفات ویژه برای فروشگاه‌های جنوب شهر، این ۶ فروشگاه تخفیفات ویژه‌ای از۱۰ تا ۵۰ درصد را بر روی بیش از ۱۱ هزار قلم کالا اعمال می‌کنند و امیدواریم در فازهای بعدی، سایر فروشگاه‌های جنوب شهر تهران نیز مشمول اجرای این طرح شوند.

 

وی افزود: از ۱۱ هزار قلم کالایی که شامل تخفیفات ویژه در این طرح شدند، ۹۲ درصد بیش از ۳۰ درصد تخفیف و کالاهای اساسی شامل مواد پروتئینی از جمله مرغ، گوشت و تخم‌مرغ بیش از ۴۰ درصد تخفیف به آنها تعلق گرفته است.

 

مدیرعامل شرکت شهروند در تشریح روند اجرای این طرح نیز گفت: سعی کرده‌ایم که این کالاها از مرحله تولید به صورت مستقیم در اختیار شهروندان قرار گیرد و در این میان نیز شرکت شهروند سودی را برای خود در نظر نگرفته است

 

علوی به تضمین کیفیت کالاهای ارائه شده در این ۶ فروشگاه اشاره کرد و افزود: کیفیت این کالاها در کنار تخفیفاتی که ارائه شده برای شهروندان تضمین شده و اجرای این طرح از حدود سه‌شنبه در این فروشگاه‌ها آغاز شده است. همچنین در ۴ روز گذشته که اجرای این طرح آغاز شده، حدود ۱۵ درصد رشد فاکتوری در این شش فروشگاه مشاهده شده، امیدواریم با تبلیغات مکفی انجام شده و افزایش میزان فروش، شاهد رشد ریالی نیز باشیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای این طرح باعث دو نرخی شدن کالاها و برهم خوردن تنظیم بازار در سطح شهر تهران خواهد شد یا خیر؟ گفت: گاها برخی فروشگاه‌ها بر روی اقلامی تخفیفاتی را اعمال می‌کنند و این امر در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت معمول در آمده و مردم نیز به این موضوع عادت کرد‌ه‌اند اما در فروشگاه شهروند تعداد اقلام بیشتری شامل تخفیفات ویژه می‌شوند که امیدواریم با در نظر گرفتن این تخفیفات، شاهد دو نرخی شدن کالاها نباشیم. همچنین این موضوع تاثیری بر تنظیم بازار شهر تهران نخواهد داشت.

 

مدیرعامل شرکت شهروند تاکید کرد: قطعا قیمت‌های کالاها در فروشگاه شهروند نسبت به مغازه‌های اطراف در این ۶ شعبه پایین‌تر خواهد بود که این امر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان جنوب شهر تهران خواهد شد. بخش قابل توجهی از تخفیفات ارائه شده از سمت تامین‌کنندگان محقق شده و برابر مذاکراتی که با تامین‌کنندگان داشته‌ایم مقرر شده این تخفیفات به صورت مداوم ادامه داشته باشد.

 

علوی زمان اجرای این طرح را در فاز اول تا پایان سال ۹۴ خواند و افزود: برابر دستور شهردار تهران، باید اعمال این تخفیفات به صورت مستمر ادامه داشته باشد اما در فاز اول در این ۶ فروشگاه تا پایان سال ۹۴ ، تخفیفات بر روی کالاها اعمال خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت شهروند عمده‌ترین کالاهای ارائه شده در این شش فروشگاه را همراه با تخفیفات ویژه گوشت، مرغ، تخم‌مرغ، حبوبات، رب، برنج، روغن و لبنیات خواند و افزود: امیدواریم تخفیفات اعمال شده به صورت مستمر به ویژه بر روی اقلام اساسی اعلام شده ادامه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا