شورای شهر

رقابت سیاسی مختص روز انتخابات است/هدف اصلی شورا خدمت به مردم است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عضوشورای شهر در خصوص رقابت دو جناح سیاسی در انتخابات شورارقاب گفت:این فضای حاکم در روز انتخابات است و پس از تمام شدن انتخابات دیگر این فضا حاکم نیست و همه اعضا با همدلی و وحدت به دنبال بهتر شدن اوضاع شهر تهران هستند.

 

کاشانی ادامه داد:این رقابت همیشه بوده و هست اما من فکر نمی کنم که این موضوع باعث شود تا ما را از هدفمان که اول خدمت به شهروندان و سپس آباد کردن شهر تهران است دور کند.

 

حبیب کاشانی در خصوص اینکه در انتخابات تمام کرسی های هیئت رئیسه به اصولگریان اختصاص یافت گفت:من جا دارد از همین جا به اعضای هیئت رئیسه جدید تبریک بگویم و امیدوارم که دریکسال آینده بتوانند با کارهای مفیدشان جواب اعتماد اعضای شورای شهر را بدهند.

 

وی افزود:مهم ترین مسولیت آنها خدمت به مردم است و فرقی ندارد چه کسی بر کرسی ریاست یا هیئت رئیسه تکیه بزند مهم این است که با تمام توان و تلاش برای رضایت شهروندان تلاش کنند.

 

خزانه دار شورای شهر در خصوص اینکه چرا الهه راستگو این دوره از کاندید شدن برای هیئت رئیسه انصراف داد و جای خودش را به محسن پیرهادی داد گفت:من خودم هم تا شب قبل از انتخابات نمی دانستم اما خود خانم راستگو بر این موضوع مصر بودند تا در این انتخابات شرکت نکنند.

 

حبیب کاشانی ادامه داد: البته فرق آنچنانی هم نکرده است یک خوب رفت و یک خوب تر جایگزین شد. محسن پیرهادی در دوسال گذشته واقعا پله های ترقی را به خوبی گذرانده است و دیگر نوبت همین جوان ها است تا بیایند و برای شهرشان تصمیم گیری کنند. با وجود چنین جوانانی هیئت رئیسه فعال تر می شود و هرچه هیئت رئیسه فعال تر باشد کل شورا منسجم تر می شود.

 

عضو شورای شهر تهران در پایان گفت:در روز رای گیری با اینکه فضای حاکم بر شورای شهر دو جناحی بود اما هیچ گونه حاشیه و جنجالی پیش نیامد و من از تک تک اعضای شورای شهر تشکر می کنم و امیدوارم همین روند خوب در این دوسال باقیمانده هم ادامه پیدا کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا