شورای شهر

امانت داری رسانه ها دغدغه بزرگی شده است/قدرتمندتر و منجسم به انتخابات می آییم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ولی الله شجاع پوریان عضو شورای شهر تهران با حضور در غرفه شوراآنلاین در بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات به تمجید از عملکرد این پایگاه خبری در پوشش اخبار حوزه شهری و شوراها پرداخت و گفت:بدون تعارف عرض می کنم که پوشش خبری و تصویری سریع و بدون سانسور اخبار مربوط به شورای شهر تهران و حوزه شهری، پایگاه خبری شوراآنلاین را تبدیل به یک برند کرده است. نکته جالب توجه اینکه سرعت انتقال و پوشش اخبار مربوط به شورای شهر تهران به قدری بالاست که به بسیاری از مخاطبان بیرونی تصور می کنند این رسانه مربوط به روابط عمومی مجموعه شورای شهر تهران است.

 

شجاع پوریان افزود:نکته بسیار و مهم و حائز اهمیتی که باید به آن اشاره کنم این است که در طول این چند سال به هیچ وجه خط کشی برای سانسور و یا گزینشی عمل کردن در پوشش اخبار از سوی پایگاه خبری شوراآنلاین ندیدم که برای یک رسانه نکته بسیار مهم و اساسی است. متاسفانه در برخی سایت ها و خبرگزاری رسمی بزرگ شاهد این خط کش ها و رویکردهای خطی و جناحی هستیم که به اعتقاد من به رسالت اصلی رسانه ها آسیب جدی زده است. این رویکردهای خطی که همراه با حب و بغض و تقطیع اخبار و مصاحبه هاست باعث شده تا بحث امانت داری رسانه ها به یک دغدغه بزرگ برای فعالان سیاسی تبدیل شود و امیدواریم که این دسته از رسانه ها هم بتوانند اعتماد مخاطبان خودشان را جلب کنند.

 

عضو شورای شهر تهران در خصوص برنامه های اصلاح طلبان برای انتخابات شورای پنجم گفت: پیش بینی ما این است که برخلاف دوره گذشته که با توجه به رد صلاحیت های صورت گرفته برای انتخاب و چینش لیست نهایی با محدودیت مواجه شده بودیم و به ناچار به چهره های گمنام و کمتر شناخته شده روی آوردیم، در این دوره یکی از مشککلات اصلاح طلبان انبوه گزینه های سرشناس برای کاندیداتوری شورای شهر است.

 

وی افزود:قطعا مدیریت کردن این پراکندگی و تراکم یکی از نکات مهمی است که باید مورد توجه اصلاح طلبان قرار بگیرد. اما آنچه مسلم است قطعا در این دوره لیست اصلاح طلبان قوی تر و منسجم تر از انتخابات دوره چهارم خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا