شورای شهر

طلایی:عطشی برای گرفتن پست و مقام ندارم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مرتضی طلایی در خصوص حضورش در انتخابات هیات رییسه شورای شهر، با بیان اینکه من اساسا برای هیچ کدام از مسئولیت‌ها عطشی ندارم و دنبال آن نیستم، افزود: بروید از تک تک اعضا بپرسید که آیا لابی برای ورود به هیات رییسه داشته‌ام یا خیر؟

 

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید خود به اجماع رسیده و رییس شورا را انتخاب کنند، گفت: کسی نمی‌تواند فردی را به اعضای شورا تحمیل و یا از بیرون شورا برای داخل آن تصمیم‌گیری کند و ما تابع خرد جمعی هستیم و امیدوارم با همفکری اعضای شورا مانع از تک بعدی شدن انتخابات شویم و امیدواریم هیات رییسه‌ای با اکثریت آراء انتخاب شود.

 

طلایی با بیان اینکه دو ایراد اساسی از جانب من به شورای فعلی وارد است، ادامه داد: عدم نظارت جامع بر شهرداری و نبود مطالعات و پژوهش در مصوبات دو ایرادی است که از شورای شهر سوم تاکنون به شورای شهر وارد دانستم چرا که جایگاه شورای شهر در تهران به مانند مجلس شورای اسلامی است و معتقدم باید مبنا و فکر قوی پشت مصوبات شورای شهر باشد تا مصوبات اثرگذار باشد.

 

وی عدم ایجاد مرکز پژوهش های شورای شهر را یکی از ایرادات این شورا دانست و گفت: برای نظارت بر پیکره شهرداری نیز باید از ابزار نظارتی قوی برخوردار باشیم.

 

شیوه مدیریت چمران و مسجدجامعی فرق چندانی با یکدیگر ندارد

 

نایب رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه اصولگرایان شورای شهر برای انتخاب هیات رییسه شرکت می‌کند یا خیر؟ اظهار کرد: از برگزاری این جلسه اطلاعی ندارم و شخصا وارد جریانی نمی شوم چرا که معتقدم شأن ما ورود به بسته‌بندی‌های سیاسی نیست.

وی در مقایسه دوران مدیریت چمران و مسجدجامعی در شورای شهر نیز گفت: از نظر من مسجدجامعی و چمران مدیران لایقی هستند؛ اما شیوه مدیریت آنها فرق چندانی با یکدیگر ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا