شورای شهر

جزییات درگیری ساعی با پیمانکار شهرداری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین هادی ساعی در حاشیه یکصد و چهل و دومین  شورای اسلامی شهر تهران درباره درگیری عموی خود با پیمانکاران شهرداری اظهار داشت: ۲ هفته بود که زباله‌های مجموعه ما (باشگاه سوارکاری) جمع‌‌آوری نشده بود که با معاون شهردار ناحیه تماس حاصل شد و ضمن عذرخواهی با پیمانکارتان تماس گرفتند تا زباله‌ها را جمع آوری کنند زمانی که پیمانکاران آمدند حتی با معاون شهردار که صحبت می‌کردند از این که روز ۱۲ فروردین و روز تعطیل به سر کار آمده‌اند ناراحت و پرخاشگری می‌کردند.

وی ادامه داد: همچنان که پیمانکاران کار می‌کردند مدام در حین کار خود نیز بی‌احترامی می‌کردند.

ساعی افزود: بنده به همراه یکی از کارمندان مجموعه به ناهار رفتیم که ناگهان متوجه شدیم درگیری بین عموی بنده و پیمانکاران اتفاق افتاده ا ست که یکی از پیمانکاران قصد داشت با چوب به عموی بنده ضربه بزند که چوب به پای بنده خورد.

وی در ادامه تشریح حادثه گفت: در هنگام درگیری ناگهان متوجه شدم عموی بنده بر روی زمین افتاده است و با هماهنگی هلال احمر و اورژانس سعی کردند وی را احیا کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در هنگام درگیری ندیدیم که کسی به عموی بنده ضربه زده باشد ولی در درگیری چند بار دست پیمانکاران به سینه عموی من خورده بود که ۱۲ سال پیش رگ قلبش را عمل کرده بود.

ساعی خاطر نشان کرد: پزشک قانونی ایست قلبی را تایید کرده است ولی شهرداری که شعار می دهد نهاد خدماتی نیستیم و یک نهاد اجتماعی هستیم برای دومین بار است که پیمانکارانش این کار را انجام داده است البته از آقای عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران تشکر می‌کنم ولی باید نظارت بر پیمانکاران بیشتر شود.

وی گفت: متاسفانه شهرداری به تعیین پیمانکاران نظارت نمی‌کند که رُفت و روب شهر را به دست چه کسانی می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت ۴ نفر نیز این اتفاق را تایید می‌کنند و هر دو پیمانکاران نیز که برادر نیز بودند بازداشت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا