ورزشی

مدیر رسانه ای تیم امید:از سه ماه قبل اردوی کویت را برنامه ریزی کرده بودیم/مشکل اصلی زمان بازی استقلال و نفت است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عباس علیپور در خصوص اظهارات اخیر بهروان،رییس کمیته مسابقات  سازمان لیگ مبنی بر اینکه تیم امید هر روز برنامه اش را عوض می کند، اظهار داشت: به رغم ادعای بهروان ابتدا باید بگویم برنامه اردوی کویت از حدود سه ماه قبل اعلام شده بود و اینطور نبود که یکباره به این نتیجه برسیم که می خواهیم در کویت اردو زده و با تیم المپیک این کشور بازی کنیم.  ضمن اینکه بر اساس برنامه اولیه قرار بود این اردو از تاریخ ۱۸ اسفند تا ۲۵ باشد که به دلیل آنکه می خواهیم با باشگاه ها تعامل داشته باشیم تاریخ این اردو را اصلاح کرده و از ۲۵ اسفند به ۲۱ اسفند موکول کردیم. 

وی ادامه داد: ما از مسئولان سازمان لیگ به دلیل تغییر زمان سه بازی از هفته بیست و سوم تشکر می کنیم اما مشکل اصلی دیدار تیم های نفت تهران و استقلال در این هفته است که ما خواهان تغییر زمان این بازی هستیم چون از تیم نفت ما چهار ملی پوش و از تیم استقلال نیز دو ملی پوش داریم. طبق برنامه اولیه سازمان لیگ قرار بود این بازی در تاریخ ۲۱ اسفند برگزار شود اما مسئولان سازمان لیگ به ما گفته اند به خاطر کمک به تیم امید تاریخ این بازی را نیز از ۲۱ اسفند به ۲۳ اسفند موکول خواهند کرد.

علیپور خاطرنشان کرد: این تغییر زمان بازی نیز نه به درد ما می خورد و نه به درد باشگاه های نفت و استقلال.چون ما در تاریخ ۲۱ اسفند با تیم المپیک کویت بازی داریم که طبق برنامه جدید آنها باید در ۲۳ اسفند برای تیم های باشگاهی خود به میدان بروند و در تاریخ ۲۷ اسفند نیز تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشته و در نهایت در تاریخ ۳ فروردین تیم امید در رقابت های مقدماتی المپیک بازی می کند. با چنین شرایطی آیا فکر می کنید این بازیکنان جوان می توانند چنین فشاری را تحمل کنند و آسیب نمی بینند؟

وی در خصوص اینکه گفته می شود کی روش به مسئولان فدراسیون گفته زمین شماره ۱ آزادی را برای تمرین در اختیار تیم امید قرار ندهند و جهانبخش و آزمون نیز فقط در اختیار تیم بزرگسالان خواهند بود، تصریح کرد: شک نکنید که بازی های مقدماتی المپیک در زمین شماره ۱ آزادی برگزار می شود، ضمن اینکه بعید می دانم کی روش به مسئولان فدراسیون گفته باشد زمین شماره ۱ را برای تمرین کردن در اختیار تیم امید قرار ندهند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا