مدیریت شهری

اعطای وام نوسازی به ۴۰۰۰ تاکسی فرسوده

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علیرضا دبیر گفت:‌ در بودجه سال ۹۳ در تبصره ۳۷ آمده که شهرداری باید بودجه سال ۹۴ را به صورت عملیاتی ارائه کند بر همین اساس مواد بودجه سال ۹۴ تغییرات اساسی دارد.

وی افزود: در احکام برنامه پنج ساله نیز برعملیاتی شدن بودجه اشاره شده است برهمین اساس کمیسیون برنامه و بودجه شورا هفت ماه در جلسات مستمر این موضوع را پیگیری می‌کند به طوری که جلسات توجیهی و آموزشی را برای مناطق برگزار می‌کنیم تا به سمت عملیاتی شدن بودجه حرکت کنیم.

دبیر در خصوص وام قرض الحسنه رانندگان تاکسی که توسط شهرداری تهران واگذار شده است گفت:‌ از محل ردیف و تبصره ۲۵ باید شهرداری تهران به رانندگان تاکسی وام قرض الحسنه می‌داد که بر اساس گزارشی که داده است تا کنون ۵۰ درصد رانندگان از این وام بهره مند شده‌اند.

وی افزود: مبلغی در اختیار شهرداری قرار داده بودیم که از آن بابت اعطای امکاناتی مانند بیمه تکمیلی و پرداخت وام قرض الحسنه به رانندگان تاکسی استفاده کند. بر همین اساس تا کنون ۵۰ درصد رانندگان وام دریافت کرده‌اند و بر اساس همین گزارش ۴۰۰۰ خودروی فرسوده از طریق بانک صادرات هریک مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام برای نوسازی ناوگان تاکسی رانی دریافت کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا