اجتماعی و فرهنگی

آخرین اخبار از افزایش ظرفیت جاده چالوس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد سعیدی کیا در بازدید از قطعه یک آزادراه تهران – شمال گفت: اراده مشترک بنیاد، وزارت راه، دولت و یادداشت تفاهم مشترک با وزیر راه و شهرسازی کلید اصلی کار در آزادراه تهران – شمال است و نمایندگان دو طرف مشخص و تصمیمات لازم دنبال و گرفته می شود.

 

وی گفت: مقرر شده ظرف دو سال قطعه یک آزادراه تهران – شمال با در نظر گرفتن حضور پیمانکار چینی تا اتمام مبلغ فاینانس و ادامه کار توسط پیمانکاران ایرانی انجام شود و تکمیل قطعه چهار نیز در دستور کار است.

 

سعیدی کیا ادامه داد: برای بالا بردن ظرفیت جاده چالوس دو مشاور باید حضور یابند که یک مشاور انتخاب شده و در حال مذاکره با نماینده وزارت راه و شهرسازی در پروژه آزادراه تهران- شمال است و دیگری را قرار است معرفی کنیم.

 

وی اظهار کرد: تونل البرز در این آزادراه به خاطر پیچیدگی های اجرایی آن جزو ۱۰۰ تونل بزرگ دنیا است که عملیات اجرایی آن توسط پمانکاران ایرانی دنبال می شود و در حال حاضر فعالیت در سمت جنوب تونل در جریان است و سمت شمال آن فعال می شود.

 

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرد: برای ساخت پلی بزرگ در قطعه اول آزادراه تهران – شمال برای اولین بار فناوری های نوین استفاده می شود.

 

سعیدی‌کیا تاکید کرد: نکته مهم اراده قطعی و مشترک بنیاد و وزارت راه و تفاهم برای ساخت آزدراه راه تهران- شمال است.

 

وی افزود: افزایش ظرفیت جاده چالوس همزمان یا با کمی تاخیر نسبت به قطعه یک انجام می شود که با اتمام طراحی آن توسط پیمانکاران داخلی اجرا می شود.

 

بر اساس این گزارش، علی نورزاد – مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور – از طرف وزارت راه و شهرسازی و منوچهر خواجه دلویی – معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان – به عنوان نمایندگان تام الاختیار دو طرف در آزادراه تهران – شمال تعیین شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا