اجتماعی و فرهنگی

موج جدید تغییرات در شهرداری تهران/ اولین معاون زن منصوب می شود؟

به گزارش شورا‌آنلاین، بر اساس اعلام منابع غیر رسمی موج جدید تغییرات شهرداری تهران در راه است و بزودی با احکام محمدعلی نجفی، این تغییرات رسمیت پیدا خواهد کرد.

گفته می شود که در تغییرات جدید، شهرداران مناطق ۵ و ۶ تهران به ترتیب جای خودشان را به انوری و خسرو آبادی خواهند داد که با صلاحدید نجفی به عنوان شهرداران جدید این مناطق انتخاب شده اند.

اخبار غیررسمی حکایت از این دارد که دیگر تغییر مدیریتی شهرداری تهران در سازمان بازنشستگی اتفاق خواهد افتاد و سید مهدی قاسمی زاویه السادات جانشین مدیرعامل فعلی این سازمان منتظرالمهدی خواهد شد.

گفته می شود دیگر انتصاب محمدعلی نجفی در معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران صورت خواهد گرفت.

اگرچه گفته می شد، حجت الله ایوبی قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی محتمل ترین گزینه جانشینی صالحی امیری است اما اینطور که از شواهد و قراین پیداست، نجفی برنامه دیگری برای این معاونت دارد و نگاه ویژه ای به این موضوع دارد که اولین معاون زن را در شهرداری تهران منصوب کند.

خبرها حکایت از این دارد که نجفی برای تصدی پست معاونت اجتماعی شهرداری تهران با چند مدیر زن سابقه دار در شهرداری و سایر سازمان ها از جمله آموزش و پرورش و میراث فرهنگی مذاکراتی داشته، که جدی ترین گزینه در بین آن ها، زهرا احمدی‌پور رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی است که پیش از این زمزمه های مبنی بر حضورش در شهرداری تهران شنیده می شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا