شورای شهر

گزارش نجفی برای مقام معظم رهبری ارسال شود

به گزارش شورا‌آنلاین، حسن رسولی پس از استماع گزارش شهردار تهران با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران امروز جدی ترین جلسه خود را سپری کرد، گفت: طبق گزارش شهردار از نظر من رقم ۵۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری تهران فی نفسه نقطه ضعف نیست و در یک اقتصاد رانتی مثبت است، به شرطی که مردم هم از  آن نفع ببرند.

 

وی با اشاره به اینکه برای اتمام پروژه ها به مبلغ ۳۴ هزار میلیارد تومان نیاز است، خاطرنشان کرد: در واقع ۳۶ درصد از کل پروژه ها پیشرفت قطعی دارد و حال باید از جیب مردم هزینه پروژه های ناتمام پرداخت شود.

 

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار این گزارش را خدمت مقام معظم رهبری، مراجع نظامی و قوه قضائیه ارائه دهد تا قوه قضائیه به جرم های صورت‌ گرفته در شهرداری رسیدگی کنند.

 

رسولی با بیان اینکه نفر دوم شهرداری تهران ماه هاست که بازداشت شده است، گفت: نمی‌دانیم که چرا تاکنون از وضعیت او هیچ خبری ارائه نشده است و فرد بازداشت شده از افراد ارزشی بوده است.

 

 

مسجدجامعی: بلاتکلیفی در گزارش هزینه های بدون سند احمدی نژاد در شهرداری 

 

احمد مسجد جامعی در جلسه امروز شورا و پس از استماع گزارش شهردار اظهارکرد: سندی در شورای سوم تهیه شده بود که مشخص می کرد  320 میلیارد تومان هزینه های بدون سند در دوران بلدیه محمود احمدی نژاد موجود بوده است. هنوز تکلیف این گزارش و بررسی های صورت گرفته در این زمینه مشخص نشده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: آن زمان نیز گزارشی در رابطه با عملکرد دوره پیشین ارائه شد اما تکلیف آن مشخص نشد.

 

وی خواستار ارائه گزارش سالانه از سوی شهردار تهران شد و بیان کرد: درخواست ما این است که شهردار تهران سالانه گزارشی را در رابطه با عملکرد ها ارائه دهد تا از این طریق، بتوانیم به صورت سالانه وضعیت را بررسی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا