سیاسی

آقای صالحی امیری استفساریه را از چه کسی و کجای مجلس گرفته است؟!/ ریاست کمیته ملی المپیک شغل است و معاون شهردار دو شغله محسوب می شوند

به گزارش شورا‌آنلاین، حجت الاسلام حسن نوروزی در پاسخ به این سوال که در رابطه با بحث ممنوعیت به کارگیری دو شغله ها در سمت های مختلف و با توجه به اینکه معاون شهردار تهران برای تصدی ریاست کمیته ملی المپیک اقدام کرده است، آیا ریاست کمیته ملی المیپک شغل محسوب شده و یا معاون شهردار می تواند همزمان به عنوان رئیس کمیته المپیک و معاونت شهرداری، مشغول به کار باشد؟ گفت: قبلا در مورد آقای علی آبادی در دولت هشتم و نهم ریاست کمیته ملی المپیک شغل محسوب شد و این فرد به عنوان دو شغله شناخته شد. زمانی که علی آبادی معاون اجرایی ریاست جمهوری و مسئول کمیته ملی المپیک بود سمت دوم وی شغل محسوب شد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی رسانه ها و افراد همسو با صالحی امیری می گویند این فرد از مجلس استفساریه گرفته و مجلس هم معتقد است که تصدی ریاست کمیته ملی المپیک شغل محسوب نمی شود، آیا مرجع تشخیص شغل محسوب شدن این سمت، مجلس است؟ گفت: سازمان بازرسی مرجع تشخیص است. سوال اینجاست که آقای صالحی امیری استفساریه را از چه کسی و از کجای مجلس گرفته است؟

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: آقای انصاری به عنوان سازمان امور استخدامی هم در این زمینه گفتند که شغل محسوب می شود.

صالحی امیری، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به عنوان گزینه ریاست کمیته ملی المپیک در انتخابات این کمیته شرکت کرده است و به احتمال زیاد به عنوان تنها گزینه اصلی مطرح می شود.
منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا