ورزشی

شمارش معکوس برای معرفی کادر فنی تیمهای ملی کشتی آزاد

به گزارش شورا‌آنلاین، پس از ناکامی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ پاریس که با تک مدال طلای حسن یزدانی و حذف ۷ آزادکار دیگر ایران همراه بود موجی از انتقادات نسبت به این نتایج بوجود آمد که برخی حواشی را نیز بدنبال داشت.

کسب این نتایج در نهایت کنارگذاشته شدن تمامی مربیان تیم ملی کشتی آزاد به غیر از محمد طلایی سرمربی تیم ملی را به همراه داشت. البته طلایی نیز تا زمان تعیین تکلیف کادر فنی جدید تیم ملی، هدایت آزادکاران را بر عهده گرفت.

اما با برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی که با رای اعتماد قاطع اعضای مجمع به رسول خادم برای دومین مرتبه همراه بود، طبق قول مسئولان فدراسیون و اعضای شورای فنی، زمان انتخاب کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد رسیده است.

با توجه به رویدادهای بسیار مهم همچون بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و توقع ویژه از آزادکاران ایران برای کسب مدال‌های رنگارنگ، فدراسیون کشتی و شورای فنی بدنبال این است هر چه سریعتر تکلیف این موضوع را روشن کنند.

بر همین اساس قرار است جلسه شورای فنی کشتی آزاد یکشنبه هفته آینده برگزار شود تا مهمترین بحث آن معرفی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران باشد. قرار بود این جلسه امروز(چهارشنبه) برگزار شود که به یکشنبه هفته آینده موکول شد.

علی بیات و ابراهیم جوادی دو تن از اعضای شورای فنی کشتی آزاد در گفتگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب تاکید کردند: با توجه به درپیش بودن رویدادهای مهم همچون بازی‌های آسیایی، شورای فنی و فدراسیون کشتی به دنبال این است در جلسه آتی که پیرامون همین موضوع نیز برگزار خواهد شد، کادر فنی جدید تیم ملی را مشخص کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا