ورزشی

حدادی: باید طلای المپیک را بگیرم!

به گزارش شورا‌آنلاین،  احسان حدادی در حاشیه رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور و بعد از ثبت رکورد ۶۴.۱۸ متر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هوا خیلی سرد بود. بدنم اصلا گرم نشد. هرکاری کردیم موتورمان روشن نشد. فکر کنم سردی هوا و باد اجازه نداد تا در آخرین مرحله این رقابت‌ها رکورد بهتری بزنم.

او ادامه داد: خدا را شکر رقابت‌های این فصل هم به پایان رسید. اوایل سال بدی بود، اما کم کم بهتر شد و با رکورد تقریبا خوبی فصل به پایان رسید. امیدوارم سال بعد با رکورد  65 متر آغاز و در پایان فصل به رکورد ۷۰ متر برسم.

پرتابگر دیسک در مورد رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور گفت: این رقابت‌ها خوب بود. خیلی سال هم بود که من در این مسابقات شرکت نکرده بودم. بعد از ۵ سال در این رویداد حاضر شدم و نتایج هم قابل قبول بود. امیدوارم سال آینده در بازی‌های آسیایی جاکارتا، جام جهانی و لیگ الماس هم رکوردهای خوبی داشته باشم.

حدادی با اشاره به سفرش به آمریکا خاطرنشان کرد: جمعه شب به آمریکا می‌روم. به احتمال زیاد و اگر امکانش فراهم شود در یک مسابقه هم شرکت خواهم کرد. همچنین به دنبال جذب یک مربی هستیم. ان‌شاالله سعی و تلاش می‌کنیم تا تمرینات خوب و قوی در کنار کادر تیم، حسین توکلی، مربی جدید و فیزیوتراپ دنبال کنیم تا برای بازی‌های آسیایی جاکارتا پرتاب‌های خوبی داشته باشم.

پرتابگر دیسک المپیکی ایران در مورد گزینه‌های مربی خود گفت: تاکنون سه گزینه مدنظر دارم. جان گودین، مک ویلیکینز و بولف گنیشمن گزینه‌های مدنظر هستند. باید ببینم با کدام یکی از آنها صحبت می‌کنیم و به توافق می‌رسیم. هرکدام از این سه مربی که به ایران آمدند کار را شروع می‌کنیم و برای جاکارتا و در نهایت المپیک ۲۰۲۰ آماده می‌شویم.

حدادی در پاسخ به این سوال که با مربی جدید خارجی بازهم می‌تواند همانند لندن مدال بگیرد، گفت: امیدوارم این بار و با مربی جدید و بیشتر شدن تجربیات خودم، نقره که نه، طلای المپیک را بگیرم. باید مدال طلای المپیک را بگیرم.

او در پایان گفت: روز گذشته پاداش قهرمانی آسیا را دریافت کردم و امید دارم که تیم هم برای این رقابت‌ها پاداش خوبی پرداخت کند. مربی من توکلی هم انشاالله پاداشش را می‌گیرد. البته من پاداشش را پرداخت کردم و باید این را به من بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا