ورزشی

نظر شمسایی درباره کیفیت لیگ فوتسال

به گزارش شورا‌آنلاین، وحید شمسایی در مورد بازی این هفته تاسیسات دریایی مقابل مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال گفت: من قبلا هم گفته بودم لیگ ما لیگ شاداب و با کیفیتی است و به لحاظ نیروی انسانی و استعداد بسیار غنی هستیم.

وی در ادامه گفت: همانطور که دیدید تیم خوب و با استعداد گیتی‌پسند با بازیکنان ملی پوش خود و مربی کار بلد در ساری متوقف شد و این نشان دهنده این موضوع است که لیگ ما لیگ فشرد‌ه و با نشاط است.

سرمربی تیم تاسیسات ادامه داد: این زنگ خطری برای سایر تیم‌ها است که فکر نکنند با بازیکنان مطرح و امکانات عالی به این سادگی می‌توانند نتیجه کسب کنند و من در کل خوشحالم که چنین لیگی داریم و در آن حضور دارم. ما روز سه‌شنبه بازی سختی روبروی مقاومت کرج با بازیکنان جوان و با تجربهِ‌ای این تیم داریم و اکثر بازیکنان مقاومت در حال گذراندن خدمت مقدس سربازی هستند و سابقه حضور در تیمهای مطرح کشور را هم دارند.

 وی افزود: کیانفر سرمربی این تیم از دوستان خوب من و از مربیان کار بلد است و در کل می‌دانم که بازی سختی در مقابل این تیم داریم. ما در این بازی نقاط ضعف و قدرت این تیم را بررسی کردیم و انتظار می‌رود که یک بازی خوبی برگزار شود و به خاطر احترامی که به این تیم دارم به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم.

وی همچنین در رابطه با جلسه امروز تصمیم‌گیری باشگاه تاسیسات با مصطفی نظری گفت: امروز قرار است در مورد این بازیکن تصمیم‌گیری شود و من این کار را واگذار کردم به مسئولین باشگاه و از حیطه من خارج است. من خودم به شخصه کاری به این موضوع ندارم و روال طبیعی تیم و تمرینات تیم تاسیسات را پیگیری می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا