شورای شهر

انتقاد چمران از بی قانونی عیان در سطح شهر/فرار از دوربین پلیس با موتورسیکلت!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته و بر مبنای تقسیم بندی های انجام شده، سهم مترو تهران از حمل و نقل عمومی باید به حداقل ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر این سهم حدود ۱۳ درصد است و به این خاطر که مترو یکی از بهترین انواع حمل و نقل عمومی به حساب می آید، این سهم باید افزایش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روند احداث مترو در شهر تهران اظهارکرد: روند ساخت خطوط مترو در شهر تهران با توجه به اعتباراتی که مترو پایتخت در اختیار دارد قابل قبول بوده و با تدوام این روند، سهم مترو از حمل و نقل عمومی ارتقا پیدا می کند.

چمران در خصوص تردد موتورسیکلت ها در سطح شهر تهران خاطرنشان کرد: آلایندگی موتورسیکلت ها بسیار زیاد است و در نقاط بسیار آلوده شهر، تردد موتورسیکلت ها بسیار قابل توجه است.

وی تاکید کرد: موتورسیکلت های کاربراتوری با پلاک مخدوش در سطح شهر تردد می کنند و تاثیر قابل توجهی در آلودگی هوای شهر تهران دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خواستار برخورد پلیس راهور با موتورسیکلت های پلاک مخدوش شد و تصریح کرد: در محدوده طرح ترافیک شاهد هستیم که تعداد قابل توجهی موتورسیکلت با پلاک مخدوش رفت و آمد داشته و همین موتورها، گاه با حرکت پشت خودروهای فاقد مجوز طرح ترافیک، مقدمات ورود آنها به محدوده طرح ترافیک را فراهم می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا