شورای شهر

نمی دانم بهزیستی آمار و ارقام را از کجا آورده است!/معلولان در تهران امنیت دارند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی کشور اخیرا ادعایی را مطرح کرد مبنی بر اینکه بر اساس تحقیق و بررسی های صورت گرفته، شهر تهران کمترین درصد مناسب سازی معابر را برای معلولان داشته و به نوعی نا امن ترین شهر برای معلولان محسوب می شود. 

علی صابری عضو روشندل شورای شهر تهران در واکنش به ادعای مطرح شده گفت:من واقعا این موضوع را قبول ندارم و نمی دانم که سازمان بهزیستی بر چه اساسی چنین ادعایی را مطرح کرده که به هیچ وجه درست نیست. طبیعی است که شهر تهران با توجه به ازدحام جمعیت، شلوغی و رفت و آمدهای زیاد، نسبت به شهرهای دیگر مشکلات و موانع بیشتری داشته باشد اما اینکه بگوییم تهران برای معلولان نا امن است، ادعای درستی نیست.

 

وی ادامه داد: این صحبتی که صورت گرفته و ادعایی که مطرح شده به این معنا نیست که در شهرهای دیگر مناسب سازی های زیادی برای معلولین صورت گرفته و برای تهران اینچنین نبوده است. شما نمی توانید تهران را با هیچ جای دیگر ایران مقایشه کنید و من به شخصه چنین قیاسی را قبول ندارم.

 

عضو شورای شهر در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما معابر شهری تهران مناسب وضعیت و شرایط معلولین است، گفت: این را قبول دارم که باید مناسب سازی معابر تهران بیشتر از این صورت بگیرد تا تمامی معلولان عزیز تهرانی از این مناسب سازی ها رضایت کامل داشته باشند اما این را قبول ندارم که بگوییم هیچ کاری برای معلولین در تهران انجام نشده است.

 

علی صابری در خصوص اینکه آمار بهزیستی کاملا با صحبت های شما مغایر است و آنها معتقد هستند که در تهران کمترین مناسب سازی برای معلولان صورت گرفته است، گفت:من نمی دانم این سازمان این آمار و ارقام را از کجا آورده است اما خب من همانطور که گفتم من چنین چیزی را که سازمان بهزیستی گفته است قبول ندارم و معتقد هستم که فعالیت های خوبی برای این عزیزان در بحث مناسب سازی معابر صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا