سیاسی

واکنش مجلسی ها به ضرب و شتم کارکنان شرکت واحد/تذکر نمایندگان به وزیر کشور

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اکبر رنجبر زاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر آموزش و پرورش:لزوم پاسخگویی به آن همه مشکلات و سوالات مطرح شده در زمان تصدی فانی وزیر سابق وزارت آموزش و پرورش و همچنین موضوع پرداخت مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان و توجه به جابجایی مدیران ناکارآمد. به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: به کار گیری افراد ناکارآمد در پست ها و مقامات استانی و عدم توجه به رضایتمندی ارباب رجوع و کارمندان تحت الامر دولت.

فاطمه ذوالقدر و مصطفی ذوالقدر به اتفاق ۱۱ نماینده مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت: با توجه به سابقه حوادث جاده ای خطرناک در کشور ضروری است برای حفظ جان و مال مردم ایران اسلامی از ورود خودروی هوو که فاقد کیفیت و استانداردهای لازم است، جلوگیری شود.

علی اکبری نماینده بجنورد نماینده مانه به وزیر کار: عدم اقدام درباره مصوبه سفر استانی هیات دولت در خراسان شمالی موضوع اجرای فاز دوم پروژه پتروشیمی خراسان.

محمدرضا بادامچی نماینده تهران به وزیر کشور: رسیدگی فوری درباره عاملان برخوردهای خشن با دستفروش ها و کارگران شرکت واحد.

فاطمه حسینی نماینده تهران به اتفاق ۵ نماینده به وزیر کشور: ضرورت پیگیری قاطع، موثر و عاجل درباره ضرب و شتم رانندگان و بازنشستگان شرکت واحد اتوبوسرانی در تجمعی برای پیگیری مسائل صنفی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا