شورای شهر

دوران زورگویی تمام شده است/نمی دانم کدام جلسه شبانه را می گویند!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مرتضی طلایی در واکنش به ادعایی که روز گذشته در صحن علنی مطرح شد مبنی بر اینکه شب قبل از جلسات با دبیران شورایاری ها جلساتی برقرار می شود، گفت:واقعا نمی دانم منظور از این جلسات چیست و از کدام جلسه شبانه صحبت می شود. در جلسه دیروز هم گفتم که اگر سند و مدرکی وجود دارد مبنی بر برگزاری جلسه ارائه کنند. برای صحبت در جلسات به هیچ وجه هماهنگی صورت نمی گیرد و تا به حال یک مورد هم پیش نیامده که به شورایاری ها بگوییم که فلان مطلب را بگویید یا نگویید و ادعایی که مطرح شده به هیچ وجه درست نیست. 

 

رییس برگزاری ستاد هماهنگی شورایاری ها در خصوص عدم برگزاری مراسم افطاری شورایاری ها و این سوال که آیا اعتراض و انتقادها و فشارهای خارجی مانع برگزاری این مراسم شد، گفت: دیگر زمان زور گفتن و تهدید تمام شده است و من هم آدمی نیستم که بخواهم زیر بار فشار تفکرات خودم را تغییر دهم کسی هم نمی تواند به من زور بگوید چون همه من را می شناسند. برگزاری مراسم افطار اعضای شورایاری‌های شهر تهران با تصویب ستاد هماهنگی شورایاری ها، طبق برنامه سالیانه ستاد و مطابق سنوات گذشته، قرار بود در سال ۹۵ نیز انجام شود اما بنا به درخواست جمعی از شورایاران مبنی بر اینکه بودجه مراسم افطاری در راستای فعالیت‌های دیگر هزینه شود ضیافت افطاری ماه رمضان امسال برگزار نشد.

 

وی افزود:به لحاظ شکلی و امکانات، امکان گردآوری ۳۷۰۰ شورایار محلات شهر تهران در طول سال وجود ندارد که به برکت ماه مبارک رمضان این فرصت و بهانه برای گردهمایی نمایندگان مردم در محلات فراهم شده بود تا از آن به منظور حفظ انسجام و ایجاد مشارکت و همدلی بیشتر بین اعضا استفاده شود و مقدمه ای بر جوشش ها و اقدامات خیرخواهانه دیگر باشد.

 

عضو شورای شهر در خصوص جو هفته های اخیر شورا و بحث و جدل های صورت گرفته و درخواستی که از رسانه ها داشت مبنی بر پوشش تمامی رفتارها گفت:من دو هفته پیش زمانیکه به عنوان رییس شورا جلسه را اداره می کردم دیدم فضا فضای مناسبی نیست و بالاخره باید این جلسه را آرام کرد.من هم برای اینکه جلسه ارام شود و روال طبیعی خودش را ادامه دهد این درخواست را داشتم و مسئله خاصی نبود. من آنجا صلاح دیدم که این صحبت را آنجا انجام دهم تا جلسه آرام شود.این اتفاق عجیب نیست چرا که یک رییس باید از تمام ترفندها استفاده کند تا جلسه روند طبیعی خودش پیدا کند.

 

طلایی در خصوص اینکه آیا این دعواها و انعکاس آن باعث نمی شود که دیدگاه مردم نسبت به اعضا عوض شود گفت:واقعا دعوایی به آن صورت اتفاق نیفتاد و فکر نمی کنم که مردم با دیدن چنین رفتارهایی نظرشان عوض شود. ما اینجا هستیم تا واقعا با تمام وجود برای مردم عزیز تلاش کنیم و تهران آبادی بسازیم.اگر این اتفاقات در شورا می افتد به این دلیل است که اینجا محل تضارب آرا است و نظرهای مختلفی وجود دارد وگرنه کسی واقعا قصد بی احترامی یا دعوا با دیگری را ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا