شورای شهر

درباره رفتار حکیمی پور نظری ندارم/در “پرونده املاک” قوه قضاییه حرف آخر را می زند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد حقانی در گفت و گو با خبرنگار شوراآنلاین و در خصوص توضیحات محمد باقر قالیباف درباره واگذاری املاک شهرداری که در جلسه علنی گذشته شورا مطرح شد، گفت: آقای قالیباف توضیحات خودشان را در این خصوص بیان کردند. از طرف دیگر دادستان کل کشور نیز در خصوص این املاک صحبت هایی انجام دادند و به نظر من تا زمانیکه قوه قضاییه نظر نهایی خودش را در خصوص پرونده املاک شهرداری اعلام نکند، نمی توان بصورت قطعی در خصوص قانونی یا غیرقانونی بودن و مشکلات واگذاری ها اظهار نظر کرد.

 

عضو شورای شهر تهران افزود: اعتقاد بنده این است که در خصوص پرونده املاک یا هر پرونده دیگری نباید یک طرفه به قاضی رفت و باید با تحقیق و بررسی و از طریق قانون اینطور مسائل را پیگیری کرد.

 

حقانی در خصوص این موضوع که احمد حکیمی پور اسناد مربوط به املاک واگذاری را در اختیار یک رسانه خاص گذاشته است، گفت:بنده نمی توانم در خصوص خوب یا بد بودن این کار و رفتار آقای حکیمی پور نظری بدهم. من به عنوان همکار و هم طیف سیاسی در شورای شهر تهران در کنار آقای حکیمی پور هستم اما هر عضو شورا نظر و عقیده شخصی خودش را دارد. همانطور که گفتم بهتر است که همه موضوعات مربوط به این پرونده از طریق قانون و قوه قضاییه پیگیری شود یا هیچ شائبه و ابهامی بوجود نیاید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا