مدیریت شهری

همزمان با چهل و نهمین سالروز افتتاح بهشت زهرا(س) صورت گرفت:بازدید علما، مجتهدین و ائمه جماعت شهر تهران از خدمات مذهبی و فرهنگی بهشت زهرا(س)

تعداد ۵۰ نفر ائمه جماعت، علما و مجتهدین شهر تهران از روند خدمات رسانی در حوزه های مختلف خدمات رسانی در حوزه مذهبی و فرهنگی سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه شرعیات مربوط به سالن های تطهیر و فعالیت های فرهنگی بازدید کردند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، علما، مجتهدین و ائمه جماعت شهر تهران با حضور در قسمت-های مختلف سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه مرکز پذیرش عروجیان ، سالن های انتظار شهروندان ، سالن های تطهیر و سالن برگزاری نماز میت بازدید و همچنین با روحانیون مستقر در مجتمع عروجیان جهت اقامه نماز میت و پاسخگویی به سوالات شرعی مراجعه کنندگان سازمان بهشت زهرا(س) دیدار و گفت و گو کردند و ضمن حضور در سالن تطهیر و نظارت بر روند مسایل شرعی از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی این سازمان قرار گرفتند.

ائمه جماعت شهر تهران سپس با حضور در گلزار شهدا در جریان اقدامات فرهنگی بهشت زهرا(س) در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار گرفتند و از موزه شهدا، موزه ویترین های شهدای شاخص ، نمایشگاه چهل چراغ و سنگر روایت گری شهدا بازدید کردند و در فرهنگسرای رضوان گزارش این اقدامات و فعالیت های فرهنگی توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان بهشت زهرا(س)به صورت مختصر ارائه گردید.

در ادامه این بازدید ائمه جماعت، علما و مجتهدین شهر تهران با حضور در دفتر سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، ضمن دیدار و گفت و گو در خصوص مواردی که در بازدید از مجتمع عروجیان و خدمات شایسته و منظم بهشت زهرا(س) به شهروندان تهرانی دیده بودند ، مطرح کردند.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در سخنانی ضمن ارائه گزارشی تاریخی از بدو تاسیس بهشت زهرا(س) به خدماتی که به لحاظ شرعی و فرهنگی به شهروندان ارائه می شود اشاره کرد و گفت: بهشت زهرا(س) سازمانی بدون تعطیلی است و با حساسیت بالایی خدمات رسانی شرعی و فرهنگی به مردم را پیگیری می کند.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین کافی: تحولات صورت گرفته در بهشت زهرا(س) چشمگیر و حیرت انگیز است

حجت الاسلام و المسلمین کافی در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از ارائه خدمات مناسب، شایسته، منظم و بودن وقفه به مردم تقدیر و تشکر کرد و گفت : امروز ما به همراه دیگر علما و بزرگان شهرتهران شاهد تحولات صورت گرفته در بهشت زهرا(س) بودیم.

وی در ادامه افزود: این تحولات چشمگیر و حیرت انگیز بود و بنده به نوبه خودم فکر نمی کردم که بهشت زهرا(س) انقدر منظم و بدون اشتباه فعالیت می کند و این حجم عظیم کارها نشانه مدیریت و برنامه ریزی صحیح است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا