ورزشی

مشحون:سفر خارجی من به کسی مربوط نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمود مشحون درباره استعفای گودرزی از وزارت ورزش اظهار داشت: گودرزی در طول مدتی که وزیر ورزش بود عملکرد خوبی داشت، او بی‌حاشیه و شجاع بود و در دوران تنگدستی به خوبی توانست ورزش کشور را هدایت کند.


وی با اشاره به این که گودرزی «ضد فوتبال» نبود تصریح کرد: زمانی که گودرزی دید در ورزش عدالت وجود ندارد تلاش کرد مقابل عده‌ای زیاده‌خواه ایستادگی کند و عدالت را در توجه به همه ورزش‌ها به کار بگیرد. ضمن این که از بسکتبال حمایت‌های زیادی انجام داد و خوشبختانه در زمان او کم و کسری نداشتیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره این که گفته می‌شود با انتخاب وزیر ورزش آینده، وی و چند تن از روسای فدراسیون‌های دیگر برکنار خواهند شد گفت: به هیچ وجه نگران این مسئله نیستم و هر زمان که مسئولان نظام تصمیم بگیرند از بسکتبال می‌روم. 

مشحون با اشاره به این که سفرش به خارج از کشور به کسی ربطی ندارد گفت: اگر کسی یا نهادی بخواهد درباره سفر خارجی، من را بازخواست کند وزارت ورزش است. من همان زمان که خارج از ایران بودم مسائل فدراسیون بسکتبال را پیگیری می‌کردم و تمامی تصمیمات با نظر من انجام می‌گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا