ورزشی

عزت را به ملوان برمی‌گردانم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین فیروز کریمی دیشب با عقد قراردادی رسما ملوانی شد تا تکلیف سومین سرمربی این تیم نیز پس از چند روز بلاتکلیفی مشخص شود. 



صحبت های وی را در زیر می خوانید: 



*چرا فیروز کریمی در چنین شرایطی ملوان را انتخاب کرد؟ 
من اعتقاد داشته و دارم که ملوان شناسنامه فوتبال استان ماست. با همه احترامی که برای تیم های استانی و شهرستانی قائل هستم اما بدون تعارف باید قبول کنیم که ملوان از جایگاه ویژه ای در بین سایر تیم های شهرستانی برخوردار است اما اینکه چرا در چنین شرایطی مسولیت ملوان را پذیرفتم باید بگویم دوستی و قرابت من با آقای محجوب، علاقه ای که همیشه به طرفداران خونگرم ملوان داشته و دارم و میل به خوشحال کردن مردم گیلان علی الخصوص انزلی از جمله فاکتورهایی بود که باعث شد تا در این شرایط ملوان را انتخاب کنم. 



*به بقای ملوان در لیگ برتر امیدوارید؟ 
باور کنید اگر ناامید بودم هرگز نمی آمدم، اما بپذیرید که همه ویژگی های حضور در لیگ برتر تنها در قالب بحث مربیگری نیست. پتانسیل تعیین کننده بازیکنان در قالب حمایت همه جانبه هیات مدیره که امروز به بهترین شکل ممکن جلوه پیدا کرده است، طلب می کند که به دور از تمامی ناراحتی ها و نگرانی هایی که طرفداران داشته اند به خاطر حفظ روحیه تیم در کنار هم قرار بگیریم تا ان‌شاالله ملوان بتواند در ادامه راه لیگ با ارائه بازی هایی زیبا، نتایج قابل قبولی را نیز به دست بیاورد که در نهایت منجر به بقا این تیم در لیگ برتر شود. 



*میزان شناخت امروز شما از بازیکنان ملوان به چه اندازه است؟ 
اکثر بازیکنان ملوان را می شناسم اما به طور مستقیم کمتر با آنها کار کرده ام، ضمن اینکه در حال حاضر ویژگی های یک تعداد از بازیکنان ملوان را هم خوب نمی دانم اما خوب می دانم که برای ساختن این تیم تلاش بسیاری صورت گرفته است که جا دارد در همین جا از تمامی مربیان این تیم تشکر کنم. ضمن اینکه اعتقاد دارم آنها نهایت تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام داده اند اما باور من این است که پتانسیل بازیکنان ملوان بسیار بیشتر از اینهاست و کسب تنها یک پیروزی در ۱۶ بازی گذشته این تیم به هیچ وجه حق ملوانان نیست. 



*۱۴ بازی و ۴۲ امتیاز، فکر می‌کنید سهم ملوانان با فیروز کریمی چند امتیاز باشد؟ 
اینکه حالا بگویم در بازی های باقیمانده چه میزان امتیاز بدست خواهیم آورد خارج از عرف و منطق فوتبال است اما قطعا پاسخ سوال شما را بعد از تعطیلات نیم فصل به صراحت خواهم داد. 



*برای ترمیم تیم به لحاظ بازیکن چه خواهید کرد؟ 
امیدوارم که بتوانیم از وجود نیروهای سرباز خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم اما در کنار آن قطعا در تعطیلات نیم فصل نسبت به جذب بازیکنان تاثیر گذار اقدام خواهیم کرد ضمن اینکه تمامی بازیکنان فعلی خود را نیز حفظ می کنیم. ما در حال حاضر ۶ تا ۷ جای خالی در لیست خود داریم که قطعا با جذب بازیکنان تاثیر گذار تیم را ترمیم خواهیم کرد.بازیکنانی که بتوانند گره گشای مشکلات ما باشند. 



*پیشنهاد دیگری هم غیر از ملوان داشتید؟ 
من پیشنهادات خوبی از تیم های داخلی و خارجی داشتم. من سالیان سال است که با تیم های مختلف به انزلی آمده ام اما این بار این آمدن با همیشه فرق می کند. من به عشق خدمت به مردم گیلان علی الخصوص انزلی این بار آمده ام. باید این واقعیت انکار ناپذیر را پذیرفت که مردم با ملوان زندگی و آن را بخشی از خانواده خود می دانند. مطمئن باشید با علم به این واقعیت از هیچ کوششی برای عزت دوباره ملوان دریغ نخواهم کرد و در این راه محتاج دعای مردم و حمایت همه جانبه هواداران این تیم هستم. 



*کار دشواری را متعهد شده‌اید، اینطور نیست؟ 
دقیقا همینطور است. من نسبت به امضا و اثر انگشتی که پای قراردادم زده ام متعهد و متعصب هستم و اطمینان داشته باشید که بطور شبانه روزی تمام تلاشم را برای موفقیت ملوان انجام خواهم داد. هرگز جمله ای را که آقای محجوب به من گفت را فراموش نخواهم کرذ. او به من گفت من محجوب هیچ، دل مردم و طرفداران ملوان را شادکن و از من برای این کار بزرگ قول گرفت که امیدوارم بتوانم به آن عمل کنم. 



*حرف آخر؟ 
بدون هیچ تعارفی باید بگویم که هرگز فکر نمی کردم که یک رئیس هیات مدیره تا این اندازه متعصب، دلسوز و پای کار باشد. باور کنید یکی از فاکتورهایی که سبب شد به لحاظ روانی ملوان را انتخاب کنم تعصب فوق العاده مالک و رئیس هیات مدیره ملوان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا