مدیریت شهری

پاکسازی ۸۷ هزار متر نماهای مدارس شمال تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: طرح استقبال از مهر که از اواسط شهریور ماه آغاز شده است در حوزه امور شهری و فضای سبز با تاکید بر پاکسازی ، زیباسازی، فضاسازی محیطی، ایجاد نظم و ترتیب شهری، اطلاع رسانی ، حفظ محیط زیست ،بهداشت و ایمنی و… در نواحی ده گانه منطقه در حال اجراست.

نوربخش گفت: یکی از اقدامات مدیریت پسماند تکمیل ناوگان جمع آوری پسماند برای سرویس دهی به مدارس است .

معاون شهردار منطقه یک ساماندهی فضای سبز را دیگر طرح اجرایی دانست که با کاشت بیش از یک هزار نهال، درختچه ، گل و گیاه در باغچه های داخل محوطه مراکز آموزشی، هرس درختان پیرامون مدارس، ترمیم و مرمت فضای سبز پیرامون و داخل مدارس و… در حال اجراست.

نوربخش تصریح کرد: کنترل و مبارزه با جانوران موذی در خیابان های اطراف مدارس اقدام دیگری است که در این راستا تله های چسبی در مدارس توزیع می شود و از حضور بساط گستران در اطراف مدارس با کنترل و گشت مستمر جلوگیری می شود و به مالکان ساختمان های نیمه کاره اعلام شد که اقدام به جمع آوری خاک و نخاله خود از معابر نمایند.

وی شستشو و پاکسازی کامل نمای مدارس را یکی از گسترده ترین اقدامات اجرایی دانست و گفت: درهای ورودی ، تابلوهای سر در مدارس و المان های حیاط مدارس به متراژ ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع شستشو ، مرمت و تعویض می شوند.

این مقام مسئول افزود : لایروبی، پاکسازی و رسوب برداری از کانال های روباز و روبسته به خصوص انهار مجاور مراکز آموزشی و مسیل ها  از اقدامات دیگری است که با اجرای طرح های جهادی در حال اجراست.

 
 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا