شورای شهر

لزوم ایجاد شهرک جدید در محدوده نیایش

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش دبیر شورایاری منطقه ۲ شهرداری تهران، اظهار کرد: در شهرک نیایش، افرادی زندگی می کنند که چند دهه در آنجا اسکان دارند، اما بارها از سوی شهرداری و مدیریت شهری برای آنها دغدغه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این افراد مالک این خانه ها هستند و نباید مالکیت آنها از نظر روانی تهدید شود، تصریح کرد: پیشنهاد می شود از مجموع ۱۴۰ هکتار زمین این شهرک، حدود ۶ هکتار را برای سکونت این افراد لحاظ کنیم تا در گوشه ای از طرح موضعی این شهرک، با مشارکت بخش خصوصی شهرکی ساخته شود و ۵۰ درصد آن را به این بخش برای تامین سود حاصل از سرمایه گذاری واگذار شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه نیابد خدمات ارائه شده برای ساکنین محدوده شهرک نیایش متوقف شود، اعلام کرد: نبایستی مردم را از خدمات شهری که در سایر نقاط شهر ارائه می شود، محروم کنید. ظاهرا خدمات کمتری به این شهرک ارائه می شود و ساکنان در تنگنا قرار گرفته اند.

وی همچنین به ساماندهی نمایشگاه های خودرو در این منطقه اشاره کرد و گفت: نباید با این نمایشگاه ها چندگانه رفتار کنید و باید وحدت رویه داشته باشید اگر این نمایشگاه ها مشاغل مزاحم برای مردم هستند در برخورد با این نمایشگاه ها وحدت رویه ایجاد شود، اینگونه نباشد که با فعالیت عده ای مخالفت و با عده دیگر موافقت کنید، می بایست تصمیم گیری با عدالت همراه باشد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا