اجتماعی و فرهنگی

شرایط پرداخت پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین فاطمه سعیدی اظهار کرد: امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات جلسه‌ای ویژه داشت و در مورد پاداش بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش که در سال‌های ۹۳ و ۹۴ به این افتخار نائل آمده‌اند با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، وزارت کشور، صدا و سیما و سازمان مدیریت بحث و تصمیم گیری شد.

وی اظهار کرد: بر این اساس طی روزهای آینده پاداش بازنشستگان سال ۹۳ و طی یک ماه آینده پاداش بازنشستگان سال ۹۴ پرداخت می شود.
سعیدی با انتقاد از بودجه اندک مدارس گفت: معلمان و مدیران مدارس بدون سرانه و بودجه کافی امور را انجام می دهند و اگر می‌بینیم در مدارس کارها به شکل قابل قبولی انجام می‌شود محصول تدبیر معلمان و مدیران است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: هنوز حق التدریس بسیاری از معلمان را نداده‌اند اما آنها با عشق و انگیزه به کار خود ادامه می‌دهند.
سعیدی افزود: در این جلسه همچنین از رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات، مسئولین وزارت آموزش و پرورش و برخی مسئولین نهادهای دیگر تقاضا کردم فضای امنی برای فرهنگیان فراهم شود تا آنها بتوانند خواسته‌های صنفی خود را بدون واهمه اعلام کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا