اجتماعی و فرهنگی

معاینات سلامت کارکنان مترو از سوی شرکت شهر سالم

در راستای همکاری و هم‌افزایی جهت انجام معاینات سلامت کارکنان مترو، مدیرعامل شرکت شهر سالم با همتای خود در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، در ادامه سلسله‌ملاقات‌های امیر نورمحمدی با مدیران ارشد شهری که با هدف آشنایی و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی بخش‌های مختلف شهرداری انجام می‌شود، وی با مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که محمود فداکار معاون مالی و اقتصادی شرکت شهر سالم نیز حضور داشت، طرفین درباره راه‌های تسهیل دسترسی کارکنان مترو به خدمات بهداشتی و درمانی گفت‌وگو کردند.

انجام چکاپ پزشکی سالیانه کارکنان مترو و همچنین معاینات پیش از تبدیل قرارداد ایشان که از سوی شرکت شهر سالم انجام می‌شود، از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و مترو دارای حدود ۹هزار پرسنل است که به تدریج از سوی شرکت شهر سالم مورد معاینه قرار گرفته و در صورت داشتن علائم بیماری، جهت دریافت خدمات تشخیصی و درمانی به مراجع تحت نطارت این شرکت ارجاع داده خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا