ورزشی

میزبانی جویبار در جام باشگاه‌های جهان قطعی است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی‌اصغر ثمربخش در خصوص گمانه‌زنی‌هایی که درباره تغییر میزبان جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان صورت می‌گیرد، گفت: میزبانی جویبار در این رقابت‌ها قطعی است؛ مسئولان فدراسیون هم در این خصوص موافقت خود را اعلام کردند و با حضور در جویبار از محل اسکان تیم‌ها نیز بازدید کردند.

وی ادامه داد: با حمایت‌های فرماندار، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان، کارها در حال پیگیری و انجام است به طوری که هم اکنون مشغول بازسازی و نوسازی سالن محل برگزاری رقابت‌ها هستیم. محل اسکان تیم‌ها هم مشخص شده است و تمام کارها به خوبی پیش می‌رود.

رئیس هیأت کشتی استان مازندران گفت: تعهدات لازم را که باید انجام می‌دادیم انجام داده‌‌ایم؛ مشکل خاصی نیست و میزبانی جویبار در این رقابت‌ها قطعی است. مازندران در این مدت دو میزبانی مهم را در دستور کار دارد که از حساسیت‌های خاص خودش برخوردار است که امیدواریم میزبان‌ شایسته‌ای باشیم.

ثمربخش در خصوص برآورد هزینه برگزاری این رقابت‌ها گفت: برگزاری این رقابت‌ها ابتکار خوبی توسط رسول خادم بود که با توجه به قدمت دیرینه‌ای که کشتی دارد برخلاف بسیاری از رشته‌های تازه‌ وارد فاقد لیگ بود که این موضوع می‌تواند شرایط ویژه‌ای برای کشتی فراهم آورد. پیش‌بینی ما هزینه‌ای حدود ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومان برای برگزاری مسابقات است که قسمت عمده‌ای از آن صرف بازسازی سالن می‌شود که در آینده نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا